درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
الان من یک ماه پول بلوکه کردم شورا رقابت قیمت گذاری کرده ولی موقع ثبت نام قیمتی که دلشون میخواد رو دارن میفروشن واقعا نظارت نیس به واقع دزدی هس
من میگم خودرو ساز باید به هر قیمتی دلش میخواد ماشینهاشو بفروشه و هیشکی کاری باهاش نداشته باشه ولی بزارن واردات خودرو آزاد بشه و بازار رقابتی، البته نه با این تعرفه های مسخرهای که تعیین کردن
با سلام ، خیلی جالبه جوری گزارش نوشته که در ظاهر داره از مردم حمایت می کنه ولی در واقع تمام گزارش و صحبتهای وی بنفع خودرو سازان هست ، این مردم هستن که دارن زیر این قیمتهای خودرو سازان له میشن ، خودرو های بی کیفیت داخلی که از نظر فنی و اقتصادی بهیچ وجه کیفیت یک ماشین خارجی باهمون قیمت رو ندارند بلکه اگه براساس اصول فنی و کیفی حساب بشه حتی ده میلیون هم نمی ارزن بدلیل انحصار و رانت همین خودروهای بی کیفیت به مبلغ بسیار بالایی به مردم به فروش می رسند که حداقل با این کیفیت سی برابر قیمت واقعی خودروها هستش تنها راه چاره آزادسازی واردات خودرو و برداشتن مبالغ دریافتی بعنوان حق گمرک و غیره می باشد تا مردم بتوانند خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب جهانی سوار شوند
با سلام ، خیلی جالبه جوری گزارش نوشته که در ظاهر داره از مردم حمایت می کنه ولی در واقع تمام گزارش و صحبتهای وی بنفع خودرو سازان هست ، این مردم هستن که دارن زیر این قیمتهای خودرو سازان له میشن ، خودرو های بی کیفیت داخلی که از نظر فنی و اقتصادی بهیچ وجه کیفیت یک ماشین خارجی باهمون قیمت رو ندارند بلکه اگه براساس اصول فنی و کیفی حساب بشه حتی ده میلیون هم نمی ارزن بدلیل انحصار و رانت همین خودروهای بی کیفیت به مبلغ بسیار بالایی به مردم به فروش می رسند که حداقل با این کیفیت سی برابر قیمت واقعی خودروها هستش تنها راه چاره آزادسازی واردات خودرو و برداشتن مبالغ دریافتی بعنوان حق گمرک و غیره می باشد تا مردم بتوانند خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب جهانی سوار شوند
لطفا کمی هم انصاف داشته باشید و فقط با کلمات اقتصادی و علمی سر مردم شیره نمالید و با پنبه سر نبرید. مردم تحت فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی کمر خم کرده اند و اصحاب رسانه دم از اقتصاد و اصول و غیره می زنند. بیایید دو طرفه به قاضی برویم و عادلانه به مسئله نگاه کنیم. عرصه تولید و فروش انحصاری خودرو و بی دفاعی مردم بر همه عیان و آشکار است بیش از این از سردمداران ظلم و جور اقتصادی دفاع نفرمایید.
بقول لسان الغیب ای کوته آستینان تاکی درازدستی؟!!!
چرا خودرو سازان داخلی با رانت و لابی بازی مانع از ورود خودرو به کشور میگردند.و تحت لوای حمایت از تولید داخل به خریداران اجهاف میکنند و ظلم .
بازار را ازاد و رقابتی کنند از انحصار بیرون بیارن بعد خودرو ساز و مونتاز کار قیمت ده برابر این قیمتها بگذاره هر کی هم دلش خواست میخره. حق مردمه که خودرو ساز با التماس بنز و بی ام او به مردم بده نه که برای پراید صف بکشه و محصول دو سال اینده را با تو سری به مشتری های سیاه بخت بده
از سایت car ممنونم که اجازه میده مردم حرفشون رو بزنن خدا خیرتون بده
حالا شما جوش نزن
کجای این کره خاکی به قیمت حقوق تولید کننده مصرف کننده کلا دیده نمیشه
بازار رقابتی بشه بعد میبینید که چقدر این فرغون سازان داخلی توان رقابت دارن
تکلیف کسانی که الویت بندی شدند برای خودروهای خارجی و هنوز اصلا کسی به روی خودش نمیاره وضهییتشون چی شده را باید از کجا پیگیری کرد فقط شعار شعار شعار...... متاسفانه
وقتی کشور تحریمه چه شکلی می خواهید واردات خودرو انجام بدید و این بازار را از رقابتی در آورید در ضمن با وجود قوانین گمرکی ظالمانه از تحریم و دشمن هم بدتر ، جایی برای رقابت نمی مونه اگر تا حالا به خودروساز واگذار کرده بودن با ده برابر قیمت فعلی باز هم راضی نبودن
نویسنده محترم این متن: ، یا خودرو ساز هستی یا منفعت میبری.
با قیمت گذاری دستوری خون مردم داره مکیده میشه،
اگه قیمتها آزاد بشه که سر به فلک میکشه،
همین الان با قیمت دستوری حداقل ۳۰درصد گرونتر به مردم فروخته میشه اونوقت شما از رفتار پوپولیستی حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟
لطفا با مردم باشید
همه دیدهایم که حتی قیمتگذاری دستوریشونم حداقل پانزده برابر قیمت واقعی است، انحصاری بودن بازار کارخونه های دولت هم روش.
چرا ایران باید با بقیه کشورهای دنیا فرق داشته باشد ؟
کدوم عقل سلیم یا نیمه سلیم قبول می کند تولید کننده خودرو خودش وارد کننده خودرو باشد (مثل اینه که گرگ رو بزاری بجای سگ چوپون!هر احمقی هم میفهمه که این کار به نفع کیست)
چرا هر کسی نتونه خودش ماشین بخره و وارد کنه ؟ (با روال معمول بقیه جاها؟)
چرا قیمت تمام شده ی خودرو وارداتی معلوم نیست بعد از ۴۵سال؟ اون سهم اسبه و خره و سکه ! دقیقا چقدره و چه جوری و کجا خرج میشه؟
چرا خودرو ساز با دلار نیمایی یا کمتر از نیمایی وارد میکنه و به قیمت دلار دلال فروشی همه رو حساب میکنه؟
و چراهای دیگر.
واقعیت اینه که مردم رو احمق گیر آوردن و چرا نچاپن تنها چیزی که برای آمرین اهمیت نداره حق و حقوق مردمه و همه عین سرگردنه گیرها به هر نحوی میخوان مردم رو بچاپن و حالا چه با چاپ پول چه با انحصار تولید و فروش خودرو
اینها علم اقتصاد نمیخواد و هر شیرین عقلی هم میفهمه که فقط به فکر در آمد زایی از جیب مردم هستن و البته مردم هم تا وقتی دولا باشن اونها سواری میگیرن چه ازین بهتر!
بدون توجه به اصول اقتصادی ومنافع تولید کننده را خوب اومدی !!!
اصول اقتصادی یعنی اینکه مثلاً روی کاغذوارادات خورو را آزاد کردیم اما در عمل اجازه بدیم بدون واردات هیچ خودرویی در اینجا جنابان مونتاژ کار به سه برابر قیمت جهانی آزادانه به مردم قالب کنند ؟!!!
اصول اقتصادی یعنی برای مونتاژ کار ارز وجود داشته باشه ولی برای مصرف کننده باید منشا ارز مشخص بشه !!!
یک نفر به عنوان شخص حقیقی که مثلاً بخواد از کشورهای خوشبختی مثل عراق یا افغانستان یه ماشین دست دوم برای خودش وارد کنه چند خان بانک مرکزی و جاهای دیگه رو باید طی بکنه؟
هی روزگار....
(بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که قیمت گذاری دستوری عملکرد مناسبی در صنعت و بازار خودرو نداشته است).منظور کدوم کارشناسان هستش.اصلا مگه کارشناس باسواد هم داریم ولو داشته باشیم یا اونم داره میخوره یا نخوره اصلا تو این پازل نیستش.فکر کنید شورای رقابت( که اونم فکر سهمش) نباشه.چی میشه.واردات ازاد میشه رقابت بوجود میاد.نه .برعکس خودروسازها میتازن هر جور بتونن مردم رو میرقصونن نه رقابتی وجود خواهد داشت نه انسانیتی از سوی خودرو سازها.بهتره این چرندیات و شوافی که بازی میکنن رو از این گوش بگیرم از گوش دیگه بفرستیم بیرون.مردم وقتی اذعان دارن به کیفیت بد خودرو ها واز طرفی صف میبندن برای طرح یکپارچه دیگه نباید امیدی داشت حتی اگه بهانه های مختلف ولو منطقی برای بعضی از مردم وجود داشته باشه اما کلیت خودمون مشکل داریم.متاسفانه