1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. نگاهی به شرکت های حاضر در نمایشگاه خودروی مشهد

نگاهی به شرکت های حاضر در نمایشگاه خودروی مشهد

8 شهریور 1402
  • 0

نمایشگاه خودروی مشهد از فردا، 9 شهریور ماه آغاز می شود تا روز یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت. در این خبر نگاهی به شرکت ها و خودروسازی های حاضر در این نمایشگاه خواهیم انداخت.

نمایشگاه خودروی مشهد شاهد گردهمایی انواع محصولات داخلی، چینی های مونتاژ داخل و برخی وارداتی های جدید خواهد بود. اهمیت این نمایشگاه از آن جایی بالاتر نیز می رود که بدانیم امسال نمایشگاه خودروی تهران برگزار نشد و بسیاری از خودرو های وارداتی و محصولات مونتاژی جدید نیاز به معرفی دارند.

در شرکت های خودروسازی خصوصی، گروه بهمن و زیر مجموعه های آن با دستی پر به نمایشگاه خواهند آمد. شرکت BM Cars به عنوان جدیدترین عضو گروه بهمن با محصولات وارداتی جدید نظیر هونچگی، MG  و بستیون به نمایشگاه خواهد آمد و بهمن موتور نیز محصولات مونتاژی خود را در معرض نمایش عموم قرارخواهد داد.

کرمان موتور نیز علاوه بر محصولات KMC، هیوندای های وارداتی جدید خود نظیر النترا 2023 و توسان 2023 را به نمایش خواهد گذاشت. آرین پارس موتور نیز به لاماری پای به نمایشگاه مشهد می گذارد تا دو نسخه جدید از کراس اور خود را رونمایی کند؛ لاماری ایما X و لاماری ایما HEV.

آرین دیزل نیز به عنوان دیگر شرکت کننده این نمایشگاه، محصولات سنگین خود را به نمایشگاه می آورد و دو  کامیون دو محور جدید X5000L و X5000D را به عموم معرفی می  کند. پادران موتور پیکاپ وارداتی کیینگ لینگ تاگا H را به مشهد می آورد و ارس دیزل نیز با پیکاپ های خود در این نمایشگاه خواهد بود.

ایران خودرو و سایپا نیز البته جزو شرکت کنندگاانن ایین نمایشگاه هستند؛ ایران خودرو علاوه بر محصولات همیشگی خود نظیر دنا، 207 و... احتمالا تارا V4 و خودروی وارداتی شاین مکس را به مشهد خواهد آورد. سایپا نیز محصولات جدیدی نظیر شاهین پلاس، چانگان CS35 پلاس، آریا و اطلس را به مردمم معرفی خواهد کرد.

منبع Car.ir


نظرات