1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. کیا سلتوس 2.6 میلیاردی به مشتریان رسید

کیا سلتوس 2.6 میلیاردی به مشتریان رسید

30 آبان 1402
  • 1

به گزارش Car.ir، طی مراسمی که صبح امروز در شوروم کوشا خودرو برگزار شد، نخستین سری کیا سلتوس به مشتریان تحویل شد.

اولین سلتوس وارداتی در این مراسم نمادین با برش روبان به نخستین مشتری کیا سلتوس که از ماه ها قبل در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی انتظار کشیده بود تحویل داده شد.

2.webp

کیا سلتوس وارداتی کوشا خودرو با قیمت قطعی 2 میلیارد و 624 میلیون فروخته شده؛ مبلغی عجیب برای خودرویی که فول آپشن نیست و هم اکنون نیز مدل فیس لیفت شده آن در بازارهای جهانی معرفی شده و احتمالا بزودی به ایران نیز وارد خواهد شد.

کیا سلتوس در بازار کشور امارات با این سطح از امکانات رفاهی برچسب قیمتی در محدوده 18 هزار دلار دارد، رقمی معادل 920 میلیون تومان با قیمت امروز ارز در ایران! که با گذر از هفت خوان واردات، با قیمتی بالاتر از 2.5 میلیارد تومان راهی بازار شده است.

1.webp

معرفی اجمالی سلتوس

کیا سلتوس 2.6 میلیاردی مجهز به یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن متر گشتاور مجهز است، در واقع پیشرانه این خودرو شباهت بسیاری به کیا سراتوهای دنده ای مونتاژ سایپا دارد، اما خوشبختانه دیگر از گیربکس دنده دستی خبری نیست و در این خودرو از گیربکس 6 سرعته معروف کیا/هیوندای استفاده شده است.
سیستم تعلیق کیا سلتوس نیز در جلو مک فرسون بوده و در محور عقب از اکسل یکپارچه استفاده شده است.

سلتوس های وارداتی کوشا خودرو تنها 2 ایربگ دارند و مواردی نظیر سیستم تهویه مطبوع دستی، آینه های تاشونده دستی، کی لس استارتر، درایو مد، سیستم کنترل پایداری، صندلی های دستی با روکش چرم و پارچه ای، و مانیتور مولتی مدیای 8 اینچی از جمله امکانات رفاهی این خودرو هستند.

منبع Car.ir


نظرات

  • تام تام (3 آذر 1402 ساعت 21:33)

    این بود خودروهایی برا اقشار کم درآمد.بازم که به آقازاده ها رسید
    ما خودروی لاکچری وارد نمی‌کنیم.
    ای لعنت که عمرمون به فنا رفت