1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. نمایشگاه تهران محدود به خودرو‌های چینی نیست

نمایشگاه تهران محدود به خودرو‌های چینی نیست

21 آذر 1402
  • 1

به گزارش Car.ir، عصر امروز نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران برگزار شد.

این نشست با حضور مریم شفیعی، مدیرعامل کانون ایران نوین، امید نجبا، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه، جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

02 (3).webp

در ابتدای نشست، مدیرعامل مجموعه کانون ایران نوین با اشاره به سوابق این شرکت در برگزاری نمایشگاه های مختلف اظهار کرد: نگاه کانون ایران نوین به نمایشگاه اتو اکسپو نتهران، برگزاری یک نمایشگاه متفاوت و نزدیک به استانداردهای جهانی خواهد بود.

01.webp

امید نجبا، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه خودرو تهران نیز در این نشست خبری عنوان کرد که این نمایشگاه با تنوع حداکثری در نوع خودرو و کشورهای مبدا برگزار خواهد شد و این نمایشگاه برای نخستین بار در مدت زمان 7 روز برگزار می شود که روز نخست آن نیز به خبرنگاران اختصاص خواهد داشت.

به گفته نجبا، حتی برندهایی که تاکنون خبری از واردات محصولاتشان به ایران نبوده نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. رییس ستاد برگزاری نمایشگاه اتو اکسپو تهران 1402 همچنین اعلام کرد برنامه ریزی ها برای نمایش خودروهای لوکس و نیمه لوکس در نمایشگاه برای بازدید عموم انجام شده است.

01.webp

بنابراین می توان گفت که برخلاف تمامی نمایشگاه‌های برگزار شده در سال‌های اخیر، نمایشگاه تهران 1402 محدود به خودروهای تکراری چینی نخواهد بود.

این نمایشگاه در تاریخ 9 الی 15 بهمن ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار خواهد شد و روز های مختلف این نمایشگاه نیز با تم های مختلف و همراه با نشست های تخصصی برگزار می شود.

همچنین عباس تقدسی نژاد نیز از احتمال پخش زنده این نمایشگاه در صورت همکاری شرکت مخابرات استان تهران سخن گفت...و از برنامه ریزی مجموعه شهر آفتاب برای بهبود های کیفی و فنی فضای نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد.

04.webp

همچنین جلال رشیدی کوچی نیز با اشاره به قانون شدن واردات خودرو، از سنگ اندازی ها در مسیر واردات خودرو و شکستن انحصار بازار خودرو گلایه کرد و با اشاره به اختلاس 3 میلیارد دلاری در صنعت چای اعلام کرد چطور برای آن موارد ارز موجود است، اما نوبت به خودرو که می رسد مسئولین مختلف اعلام میکنند مشکل ارزی در کشور وجود دارد؟

منبع Car.ir


نظرات

  • سمss سمss (21 آذر 1402 ساعت 23:58)

    بله شنیده ها حاکی از آن است برندهای بنز و بی او وو نیز تقاضای حضور در کنار دو لگن ساز بزرگ ایرانی را دارند.