1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. نکات مهمی که در مورد روغن بردبار ۱۵۰ باید بدانید

نکات مهمی که در مورد روغن بردبار ۱۵۰ باید بدانید

30 دی 1402
  • 0

چکیده: روغن بردبار 150 یکی از محصولات روغن دنده صنعتی با خواص ضد زنگ، ضد سایش و خوردگی است. برای خرید روغن بردبار وارد سایت فیدار اویل شوید و تا با جزئیات این محصول آشنا شوید.

روغن بردبار ۱۵۰ یکی از روغن های صنعتی با عملکرد منحصر به فرد در تحمل فشار است، به همین علت در چرخ دنده هایی که تحت فشار بسیار شدید کار می کنند مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با این روغن بیشتر آشنا می شویم.

معرفی روغن بردبار ۱۵۰

روغن بهران بردبار ۱۵۰ در دسته بندی روغن های دنده صنعتی که با نام واسکازین نیز شناخته می شود، قرار داد و مخصوص استفاده در دنده های صنعتی ترکیبی است. این روغن مانند سایر روغن های صنعتی از یک پایه روغنی و مواد افزودنی تشکیل شده است. افرودنی های روغن بهران بردبار ۱۵۰ دارای خاصیت کاهش اثر فشار (EP) هستند.

همچنین روغن بردبار ۱۵۰ برای استفاده در دنده هایی که تحت بار سنگین هستند مثل دنده های مارپیچ، هیپوئید و یاتاقان های ساده مناسب است. خاصیت ویسکوزیته بسیار خوب در روغن بهران بردبار ۱۵۰ امکان کار در هوای سرد را فراهم می کند.

سازگاری با انواع فلزات آهنی و غیر آهنی، امکان استفاده از این روغن در دنده های دستگاه های صنایع فولاد، سیمان، لاستیک سازی، کاغذ سازی و برخی برنامه های کاربردی چرخ دنده های نوع سبک را فراهم کرده است.

مشخصات فنی روغن بردبار ۱۵۰

در جدول زیر به بررسی اجمالی مشخصات فنی روغن بردبار ۱۵۰ می پردازیم.

نام محصول

شاخص گرانروی

نقطه اشتعال

(درجه سانتی گراد)

نقطه ریزش (درجه سانتی گراد)

 

دانسیته در ۱۵ درجه سانتی گراد

گستره دمایی عملکرد (درجه سانتی گراد)

روغن بردبار ۱۵۰

۹۵

۲۳۴

منفی ۱۸

۸۹۱

منفی ۱۸ تا ۲۴۰

 

ویژگی های روغن بهران بردبار ۱۵۰

مهم ترین ویژگی های روغن بهران بردبار ۱۵۰ به شرح زیر است:

  1. پایداری حرارتی مناسب و خاصیت اکسیداسیون خوب

  2. مقاومت در برابر سایش و خوردگی

  3. توانایی بسیار خوب در جدا کردن روغن از آب

  4. قابلیت سازگاری با روغن های معدنی

  5. مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی

  6. دارای خصوصیات دفع آب

  7. خواص ضد رسوب و دارای کمترین میزان تشکیل رسوب

  8. فاقد مواد افزودنی دارای سرب

  9. بهبود عملکرد و افزایش طول عمر تجهیزات

مزایا روغن بردبار ۱۵۰

photo_2024-01-20_11-15-03.jpg

یکی از مهم ترین مزایای روغن بهران بردبار این است که در ایران تولید می شود و این موضوع نه تنها موجب دسترسی آسان و همیشگی به این محصول می شود بلکه قیمت نهایی آن را نسبت به نمونه های خارجی کمتر و قابل رقابت می کند.

در حالت کلی این روغن پس از تماس مستقیم با پوست هیچ مشکلی به وجود نمی آورد ولی به دلیل داشتن مشتقات نفتی، بهتر است هنگام استفاده از روغن بهران بردبار از دستکش ایمنی استفاده کنید و در صورت تماس مستقیم با دست، محل را با آب و صابون خوب بشویید و از تماس طولانی مدت با پوست دست پرهیز کنید.

سایر مزایا روغن بردبار ۱۵۰ به افزودنی های موجود در این روغن مربوط می شود. در ادامه به بررسی مزایا این افزودنی ها می پردازیم.

مزایا افزودنی های روغن بهران بردبار ۱۵۰

  • افرودنی های خاص این روغن که توانایی عملکرد در شرایط پر فشار را فراهم می کند باعث حداکثر محافظت از دنده ها در برابر سایش و بارگذاری شوک می شود.
  • ترکیبات ضد رسوب موجود در روغن بهران بردبار ۱۵۰ منجر به تشکیل کمترین رسوب و افزایش عمر فیلتر های تسویه روغن در تجهیزات و ماشین آلات صنعتی می شود.
  • ترکیبات ضد سایش و ضد خوردگی منجر به محافظت بالا از قطعات در برابر خوردگی و سایش شده در نتیجه هزینه های نگهداری دستگاه را کاهش می دهد.
  • این روغن با توانایی جداسازی مناسب آب از روغن و دارا بودن ترکیباتی که خصوصیات دفع آب دارند، منجر به افزایش طول عمر و کاهش هزینه های تعویض روغن می شوند.
  • وجود افزودنی هایی که منجر به سازگاری روغن ها با آب بندها و رنگ های مصرفی در سیستم هایی که با روغن صنعتی کار می کنند، می شود.

معایب روغن بهران بردبار ۱۵۰

هر محصول در کنار مزایا بی شماری که دارد معایبی هم دارد و روغن بردبار ۱۵۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست. خیالتان می تواند از این جهت راحت باشد که برای این روغن عیب فنی وجود ندارد.

مهم ترین عیب روغن بهران بردبار ۱۵۰ بسته بندهای بشکه ای آن است. از یک طرف خرید این روغن در بشکه از لحاظ هزینه های بسته بندی به صرفه تر است اما از طرفی نحوه نگهداری آن را با مشکل مواجه می کند.

با وجود اینکه روغن بردبار ۱۵۰ توانایی بالایی در تحمل حرارت دارد و نقطه اشتعال آن ۲۳۴ درجه سانتی گراد است اما در صورت احتراق این روغن، از استشمام آن خودداری کنید و در هنگام استفاده تمامی احتیاط های مهم را رعایت نمایید.

قیمت روغن بردبار ۱۵۰

روغن بهران بردبار ۱۵۰ در بشکه های ۲۰۸ لیتری برای استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در بازار موجود است. قیمت این روغن با توجه به نوسانات بازار متغییر است. برای اطلاع از قیمت روغن بردبار ۱۵۰ می توانید به فروشگاه اینترنتی فیدار اویل به نشانی fidaroil.com مراجعه نمایید.

فیدار اویل مرجع فروش انواع روغن صنعتی، روغن گیربکس، ضد یخ و ضد جوش است. انواع روغن صنعتی در این وب سایت با مناسب ترین رنج قیمتی به فروش می رسد. کالاهای این فروشگاه با شرط اصالت کالا به مشتریان ارائه می شوند.

به منظور دسترسی آسان مشتریان به محصولات موجود در فروشگاه فیدار اویل، علاوه بر دسترسی به سایت، جهت استعلام قیمت در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه، از طریق شبکه های اجتماعی تماس حاصل نمایید.



نظرات