1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. شرایط ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان اعلام شد

شرایط ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان اعلام شد

2 بهمن 1402
  • 0

با اعلام رئیس سازمان توسعه تجارت، بزودی امکان خرید خودرو وارداتی برای کلیه جانبازارن مشمول که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند فراهم خواهد شد.

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امکان انتخاب خودروی وارداتی برای کلیه جانبازان مشمول که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند به زودی فراهم می‌شود.

معاون وزیر صمت افزود: با توجه به بند (و) تبصره (7) قانون بودجه 1402 جانبازان معزز جسمی - حرکتی می‌توانند بر اساس سطح‌بندی که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به قانون بودجه سال 1402 و آئین نامه اجرایی آن جانبازان 70 درصد ویژه و بالاتر تا سقف 35 هزار یورو، جانبازان 70 درصد غیر ویژه تا سقف 30 هزار یورو و جانبازان 50 تا 69 درصد تا سقف 25000 یورو می‌توانند خودروی وارداتی انتخاب کنند.

ضیغمی افزود: به دلیل کثرت جانبازان مشمول و محدودیت زیرساختی سامانه، مراجعه به سایت برای انتخاب خودرو در سه نوبت انجام می‌پذیرد. بر همین اساس ابتدا جانبازان ویژه، سپس جانبازان 70 درصدی عادی و در نهایت جانبازان 50 تا 69 درصد امکان انتخاب خودرو را دارند. کلیه مراحل انتخاب خودروی جانبازان در سه سطح فوق در بهمن ماه انجام می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از جانبازان خواست با توجه به اینکه نمایندگان آنان به صورت مجدانه پیگیر موضوع خودرو وارداتی جانبازان هستند لذا به شایعات و اخبار غیر رسمی توجه نکنند و تمام اطلاعات را از مجاری رسمی خبری پیگیری کنند.



نظرات