1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. ثبت نام آنلاین خبرنگاران؛ نمایشگاه خودرو تهران

ثبت نام آنلاین خبرنگاران؛ نمایشگاه خودرو تهران

3 بهمن 1402
  • 0

ثبت نام آنلاین روز خبرنگاران (Press Day) نمایشگاه خودرو تهران 1402 آغاز شد.

نمایشگاه خودرو تهران 1402 از هفته آینده آغاز می شود. نخستین روز نمایشگاه در تاریخ 9 بهمن ماه به عنوان پرس دی یا روز خبرنگاران در نظر گرفته شده است. در این روز، خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند به تنهایی به بازدید از نمایشگاه پرداخته و اقدام به تهیه گزارش و یا عکس برداری کنند.

اصحاب رسانه (فعالان حوزه مطبوعات، رسانه های عمومی و تخصصی، خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و مجازی) می توانند برای حضور در روز اختصاصی خبرنگاران اتو اکسپو تهران از تاریخ سوم بهمن (امروز) لغایت هفتم بهمن ماه از طریق سایت رسمی نمایشگاه تهران به آدرس tehranautoexpo.ir نسبت به ثبت نام آنلاین اقدام کنند تا از نزدیک شاهد رونمایی جدیدترین خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی باشند.

پرس دی فرصتی مناسب برای پوشش کامل و نسبتا راحت نمایشگاه خودروی تهران 1402 است، نمایشگاهی که گفته می شود قرار است مهم ترین رویداد خودرویی ایران در سال‌های اخیر باشد!

این نمایشگاه میزبان بسیاری از شرکت ها و مجموعه های خودرویی است. احتمال می رود در این نمایشگاه در کنار خودروهای چینی و داخلی همیشگی، برخی خودروهای وارداتی جدید نیز به نمایش در بیایند.

تولید کنندگان و واردکنندگان خودرو، قطعات و تجهیزات خودرو، خدمات خودرو، فناوری و نوآوری خودرو، صنایع وابسته خودرو، سازمان‌های و ارگان های دولتی، اتحادیه ها و انجمن‌های تخصصی، رسانه‌ها و نشریات تخصصی خودرو در این حضور خواهند داشت تا شاهد آخرین دستاوردها و محصولات جدید در حوزه صنعت خودرو کشور باشند.

شایان ذکر است که متقاضیان جهت دریافت مجوز حضور در روز Press Day، پس از ثبت نام اولیه و بررسی صلاحیت و احراز هویت، پیامک تاییده دریافت خواهند کرد و پس از آن کارت شناسایی دیجیتال برای ایشان ارسال خواهد شد که همراه داشتن آن در روز مراسم الزامی است.

همچنین برای دریافت کارت شناسایی فیزیکی می بایست به ستاد برگزاری نمایشگاه اتو اکسپو تهران واقع در محل نمایشگاه شهر آفتاب در روز نهم بهمن مراجعه نمایند.

به علت برخی محدودیت های مبهم که برای حضور رسانه ها در پرس دی از طرف شرکت برگزارکننده در نظر گرفته شده، توصیه می شود متقاضیان هرچه زودتر نسبت به  ثبت نام برای حضور در این روز اقدام کنند.

منبع Car.ir


نظرات