1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش

29 بهمن 1402
  • 0

کیش یکی از مقاصد گردشگری بسیار جذاب برای ایرانیان است. در این جزیره زیبا می‌توانید از انواع امکانات و تفریحات لذت ببرید. اجاره ماشین در کیش یکی از تفریحات جذاب و متفاوتی است که می‌توانید در طی سفر خود داشته باشید. با اجاره خودرو نه‌تنها در جزیره به‌راحتی جا‌به‌جا می‌شوید؛ بلکه فرصت استفاده از ماشین‌های ‌لاکچری را هم خواهید داشت. در ادامه راجع‌به شرایط اجاره ماشین در جزیره کیش بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مروری بر شرایط اجاره ماشین در جزیره کیش

قبل از آن که برای اجاره خودرو اقدام کنید، باید مدارک لازم را به همراه داشته باشید. برای اجاره خودرو نیاز به کارت ملی، گواهینامه معتبر و پرداخت مبلغی به‌عنوان ضمانت خلافی خواهید داشت که بعد از بازگرداندن ماشین، به شما عودت داده می‌شود. برای ضمانت خودرو هم باید مقدار مشخصی پول نقد را به امانت بگذارید. در پایان هم نیاز است تا اجاره یک روز خودرو انتخابی را به حساب شرکت اجاره‌دهنده واریز کنید.

قیمت اجاره ماشین در کیش چقدر است؟

معمولا میزان ضمانت نقدی باتوجه به مدل ماشین تعیین می‌شود. هر چه مدل ماشین بالاتر باشد، میزان ضمانت نقدی نیز باید بیشتر باشد. لازم به ذکر است که برای کرایه ماشین، شما نیاز به چک نخواهید داشت. وجه دریافت شده هم بعد از تحویل خودرو عودت می‌شود. بعد از تحویل خودرو تنها مبلغ 500 هزارتومان از وجه ضمانت اولیه پیش شرکت اجاره‌دهنده باقی می‌ماند. بعد از گذشت بیست تا سی روز از پایان مدت اجاره، این مبلغ هم به شما بازگردانده می‌شود. دلیل این اتفاق، اطمینان از عدم خلافی خودرو است. قیمت اجاره خودرو مابین ده تا سی میلیون تومان برای بالاترین مدل ماشین‌ها مانند بنز و مازراتی است.

اگر به دنبال اجاره ماشین در کیش با قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید، توصیه می‌کنیم از وبسایت نوین رنت استفاده کنید. قیمت اجاره خودرو در این وب‌سایت نسبت به سایر شرکت‌ها بسیار مناسب‌تر است؛ علاوه‌براین، امکان اجاره انواع مدل ماشین را برای شما فراهم می‌آورد. تعداد بالای ماشین، یکی دیگر از مزایای آن است؛ بدین ترتیب شما همیشه حتی در شلوغ‌ترین روزهای سال می‌توانید از وبسایت نوین رنت، ماشین اجاره کنید. یکی دیگر از امکانات ویژه آن، امکان اجاره خودرو به شکل آنلاین یا تلفنی است. از آنجایی که مسافران نگران نبود ماشین اجاره‌ای در بازه‌های ‌زمانی خاص هستند، نوین رنت امکان اجاره ماشین در کیش را به‌صورت تلفنی و آنلاین فراهم کرده است.

images_1707946451_65cd31d34cee1.jpg

مروری بر مهم‌ترین قوانین رانندگی در کیش

اگر قصد رانندگی در جزیره کیش را دارید، باید حتما قوانین رانندگی را رعایت کنید. توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت قوانین و جریمه شدن، پرداخت هزینه خلافی به عهده شما خواهد بود. در ادامه راجع‌به مهم‌ترین قوانین رانندگی در جزیره زیبای کیش صحبت خواهیم کرد.

  • بستن کمربند ایمنی مانند هر جای دیگری الزامی است. هنگام رانندگی علاوه‌بر راننده، سرنشینان هم باید کمربند ایمنی را بسته باشند.

  • در هیچ کدام از معابر، رانند حق بوق زدن ندارد. بوق زدن در کیش صرفا برای هشدار در مواقع ضروری، مجاز است.

  • اگر حین رانندگی صداهای ناهنجار از ضبط یا خودرو ایجاد شود، خودرو جریمه خواهد شد. هنگام اجاره ماشین در کیش توجه داشته باشید که رانندگی ایمن و بدون آلودگی صوتی بسیار مهم است.

  • مبلغ جریمه در جزیره کیش تقریبا دوبرابر سایر استان‌های ‌ایران است؛ بنابراین سعی کنید تا حد امکان قوانین را به‌خوبی رعایت کنید.

  • رها کردن زباله از خودرو به بیرون، خلاف قانون بوده و راننده در این مواقع جریمه می‌شود.

  • به حداکثر سرعت در معابر مختلف توجه داشته باشید. سعی کنید حداکثر سرعت خود را بر اساس تابلوهای راهنمایی موجود در معابر تنظیم کنید.

  • در نوار سیاحتی راننده حداکثر باید 50 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد.

  • اکثر خیابان‌های ‌جزیره دارای دوربین کنترل سرعت هستند؛ علاوه‌بر این، بازرسان نامحسوس هم در سراسر جزیره سرعت خودروها را کنترل می‌کنند.

نکاتی برای کرایه خودرو در کیش

تا به اینجای مطلب راجع‌به شرایط اجاره ماشین در کیش صحبت کردیم. در این بخش قصد داریم به نکات مهمی برای کرایه خودرو اشاره کنیم. توجه به این نکات، کمک می‌کند تا در این روند متضرر نشوید.

  • بهتر است اجاره خودرو را از مراکز معتبری انجام دهید که دارای دفتر و مجوز رسمی هستند. در غیر این صورت در صورت بروز هرگونه مشکل نمی‌توانید اقدام قانونی انجام دهید. شرکت نوین رنت یکی از مراکز معتبر برای اجاره خودرو در کیش است. این مجموعه فعالیت خود را به شکل کاملا قانونی و رسمی انجام می‌دهد.

  • درصورتی‌که هنگام اجاره خودرو با آن تصادف کنید، باید هزینه خسارت را متقبل شوید.

  • برای کرایه خودرو حتما باید قرارداد رسمی امضا کنید. بعد از امضای قرارداد به شما یک دفترچه اجاره خودرو داده می‌شود. توجه داشته باشید که این مسیر قانونی اجاره خودرو است و نباید خلاف آن عمل کنید. در غیر این صورت، اگر در روند اجاره ماشین در کیش مشکلی پیش آید، قانون از شما حمایت نخواهد کرد.

قوانین اجاره خودرو در کیش

  • با خودرو اجار‌ه‌ای، اجازه ورود به منطقه ساحلی و جاده‌های ‌خاکی را ندارید.

  • درصورتی‌که ماشین در حین اجاره خراب شد، حتما به شرکت اجاره‌دهنده اطلاع دهید. بدون اطلاع هرگز نباید دست به تعمیر خودرو بزنید. خودروهای شرکت نوین رنت قبل از اجاره به‌طور کامل از نظر فنی چک می‌شوند؛ به همین دلیل بعد از کرایه خودرو از نوین رنت، دچار مشکلات این چنینی نخواهید شد.

  • امکان تمدید اجاره خودرو در صورت هماهنگی با شرکت وجود دارد؛ اما این موضوع باید حتما به اطلاع شرکت برسد.

  • خودرو را باید در روز و ساعت مشخص طبق قرارداد به شرکت مورد نظر تحویل دهید؛ در غیر این صورت، شرکت می‌تواند از شما برای تاخیر، هزینه دریافت کند.

images_1707946451_65cd31d353ab4.jpg

کلام آخر

اجاره ماشین در کیش یکی از بهترین تفریحاتی است که مسافران می‌توانند داشته باشند. با اجاره خودرو هم سفر راحتی در جزیره خواهید داشت و هم استفاده از خودرو لوکس را تجربه خواهید کرد. در این مطلب راجع‌به شرایط و قوانین اجاره خودرو در جزیره کیش صحبت کردیم. با دانستن این قوانین و شرایط، می‌توانید به راحتی و کاملا قانونی خودرو کرایه کرده و از سفر خود لذت ببرید. شرکت نوین رنت یکی از بهترین شرکت‌های ‌اجاره‌دهنده خودرو در جزیره کیش است. قیمت تمام شده اجاره خودرو در این شرکت نسبت به سایرین بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و به همین دلیل انتخاب بسیاری از مسافران است.



نظرات