چری خود را برای نمایشگاه خودرو پکن آماده میکند، جایی که مدل پرچمدار خانواده Tiggo به نمایش درخواهد آمد و بهطور قدرتمندی روند آینده سفر را رهبری میکند.
مدل پرچمدار چری از خانواده تیگو در آستانه نمایش است و اوج توسعه برند تیگو را نشان می دهد. این مدل روند و جهت SUV های شهری جهانی را هدایت خواهد کرد.
با پشتیبانی از قابلیتهای جامع QPower و پشتیبانی از مدل جدید چری، چری در حوزه انرژیهای جدید و هوش جهانی به پیشرفت خود ادامه میدهد و کاربران را قادر میسازد تا سبک زندگی هوشمندانهتری در سفر داشته باشند.
همانطور که بازار خودروهای انرژی جدید بالغ می شود، مصرف کنندگان رویکرد منطقی تری را در انتخاب وسایل نقلیه خود اتخاذ می کنند و مارک های خودرو را از نزدیک بررسی می کنند. این روند به طور طبیعی منجر به استانداردهای کیفیت بالاتر برای NEV ها شده است. برای همسویی با پارادایم های در حال تحول عصر مدرن، نیاز به بازتعریف خواسته های مصرف کننده و بخش بندی بیشتر بازار وجود دارد.
در پاسخ، چری به طور مداوم هدف خود را ارائه مجموعه ای متنوع از انتخاب های محصول برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مصرف کنندگان در سراسر جهان است. با رقابتی شدن بازار NEV و انتظارات مصرف کنندگان در حال افزایش، ارائه محصولات استثنایی کلید برجسته شدن است.
در نتیجه، مدل پرچمدار خانواده Tiggo در خط مقدم قرار گرفته است. هدف آن بازتعریف آنچه محصولات شاخص میتوانند با ارائه فناوریهای پیشرفته در دسترس مصرفکنندگان در سطح جهان، برآورده کردن تقاضای آنها برای کیفیت و نوآوری ارائه کنند.
این مدل که به عنوان یک رهبر در موج بعدی توسعه قرار دارد، از منابع گسترده R&D جهانی چری بهره میبرد و برداشت جدیدی از فناوری ارائه میکند که راه را برای عصر جدیدی از سفرهای سطح بالا در سطح جهانی هموار میکند.
در 25 آوریل، چری در نمایشگاه خودرو پکن ظاهری چشمگیر خواهد داشت و با تاکید بر فناوری نوآورانه، محصولات درجه یک و ارزش های برند فراتر از آنچه انتظار می رود، در خط مقدم عصر جدید صنعت خودرو قرار می گیرد. در طول این رویداد، مدل پرچمدار خانواده چری تیگو در نمایشگاه خودرو به نمایش درخواهد آمد که قدرتمندانه روند آینده سفر را رهبری می کند.
این مدل جدید یک نقطه عطف کلیدی است که چشم انداز و استراتژی بلند مدت چری را برای برند Tiggo به نمایش می گذارد. آماده حضور در صحنه، ایده استفاده از فناوری هوشمند برای سفرهای پایدار را زنده می کند. این خودرو برای ارتقای تجربه رانندگی طراحی شده است و هدف آن جذب کاربران پیشرفته تر با تعهد به نوآوری، فناوری پیشرفته و کیفیت برتر است. حالتهای رانندگی نسل جدید و فناوریهای آیندهنگر را برای سفری سبز به کار میگیرد.
مدل جدید اشتیاق خانواده Tiggo برای برتری را به سطحی بالاتر می برد و هم در طراحی و هم در فناوری برتر است تا به نمادی از سبک زندگی مدرن تبدیل شود. این مظهر اشتیاق برای به رسمیت شناختن ارزش بالاتر و نگرش به کاوش سرزمین های جدید است. این مدل نه تنها یک وسیله نقلیه را برای کاربران به ارمغان میآورد، بلکه به آنها قدرت میدهد تا به طور مداوم برای پیشرفت و فتح قله بعدی تلاش کنند.
خانواده Tiggo همیشه در مورد افزایش محدودیت ها و قرار دادن نیازهای کاربران در قلب توسعه و به روز رسانی محصول بوده است که در نتیجه محصولات و خدمات با کیفیت بالاتر برای مصرف کنندگان ارائه می شود. Chery Tiggo از زمان پیدایش خود به طور مداوم تکامل یافته است و زندگی پر جنب و جوشی را با مالکان جهانی ایجاد کرده است. عملکرد قوی و بیرونی خشن آن علامت تجاری متمایز را در بازار به جا گذاشته است. به عنوان محصول پرچمدار جدید چری، مدل جدید از کیفیت فوق العاده خود استفاده می کند تا تجربه رانندگی با کیفیتی فراتر از انتظار را برای کاربران فراهم کند.
این مدل جدید که به آخرین فناوری PHEV Qpower مجهز شده است، از قدرت چشمگیری برخوردار است. QPower نقطه اوج تجربه گسترده چری در فناوری پیشرانه است که طیف گسترده ای از گزینه های انرژی - ICE، PHEV و BEV را پوشش می دهد. به خاطر مزایای انرژی «قوی و سریع»، «کارآمد و سبز» و «با انرژی بالا و هوشمند» خود متمایز است. علاوه بر این، Qpower راه حل بهینه انرژی را برای انواع انرژی اصلی ارائه می دهد و تمام سناریوهای سفر کاربر را برآورده می کند، در نتیجه پشتیبانی پیشرفته ای را برای مدل جدید ارائه می دهد. همانطور که به جلو نگاه می کنیم، مدل جدید تجربه ارزشمندی ایجاد می کند که به طور مداوم فراتر از انتظارات است و شگفتی های دائمی را برای کاربران به ارمغان می آورد.
همگام با روندهای جهانی و ارتباط با کاربران در سراسر جهان، کلید موفقیت مداوم چری است. به عنوان یک پیشرو در این زمینه، آخرین مدل چری خواسته های مصرف کنندگان جهانی را با فناوری پیشرفته ادغام می کند، استاندارد جدیدی برای مدل های Tiggo ایجاد می کند و بر مسیر آینده شاسی بلندهای شهری در سراسر جهان تأثیر می گذارد.
ما یک دعوت صمیمانه برای تجربه هیجان از اولین مدل جدید چری در نمایشگاه خودرو پکن داریم. با قابلیتهای قوی QPower و پشتیبانی از مدل نوآورانه چری، چری برای موفقیت مداوم در انرژیهای جدید و فضاهای فناوری جهانی آماده است و تجربه سفری هوشمندتر و مرتبطتر را برای کاربران در همه جا ممکن میسازد.ما یک دعوت صمیمانه برای تجربه هیجان از اولین مدل جدید چری در نمایشگاه خودرو پکن داریم. با قابلیتهای قوی QPower و پشتیبانی از مدل نوآورانه چری، چری برای موفقیت مداوم در انرژیهای جدید و فضاهای فناوری جهانی آماده است و تجربه سفری هوشمندتر و مرتبطتر را برای کاربران در همه جا ممکن میسازد.
گروه چری در سال 1997 تاسیس شد و زیرمجموعه آن، چری خودرو، یکی از اولین برندهای خودروسازی چینی است که از یک میلیون دستگاه فروش فراتر رفته و به بازارهای بین المللی گسترش یافته است. در سال 2023، گروه چری به "دوازده رشد متوالی" در فروش دست یافت، با فروش انباشته 1،881،316 خودرو، که نشان دهنده افزایش 52.6 درصدی نسبت به سال گذشته است. از ژانویه تا مارس 2024، گروه چری در مجموع 529604 دستگاه خودرو فروخت که رشد سالانه 60.3 درصدی را نشان میدهد. از ژانویه 2024، گروه چری بیش از 13 میلیون کاربر جهانی، از جمله 3.35 میلیون کاربر خارج از کشور، جمع آوری کرده است. چری نوآوری مستقل را به عنوان استراتژی اصلی خود در نظر می گیرد و یک سیستم نوآوری محصول را با تمرکز بر تحقیق و توسعه فناوری ایجاد می کند و خود را وقف ارائه تجربه کاربری با کیفیت بالا به مصرف کنندگان جهانی می کند. هشت مرکز اصلی تحقیق و توسعه، از جمله مراکز در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا، با موفقیت تأسیس شدهاند. تا پایان سال 2023، چری بیش از 29000 اختراع ثبت کرده است و بیش از 18000 اختراع مجاز را دریافت کرده است و خود را در خط مقدم این صنعت قرار داده است.
حضور تجاری چری در بیش از 80 کشور و منطقه در سراسر جهان گسترش یافته است. در حال حاضر، طیف محصولات صادراتی چری شامل سریهای Tiggo، سری Arrizo و سریهای eQ است که اشکال اصلی قدرت مانند ICE، BEV و PHEV را در بر میگیرد. چری با هسته برندی که بر «سبز، فناوری، خانواده و همراهی» تأکید دارد، به یک مسیر استراتژیک متمرکز بر ابتکارات سبز و کم کربن متعهد است و ورود خود را به حوزههای جدید مانند انرژی جدید، اتصال هوشمند، تحرک مشترک، تسریع میکند. سکوها و اکوسیستم ها.
چری به طور فعال در رفاه عمومی شرکت می کند، انواع اقدامات عام المنفعه را در سراسر جهان انجام می دهد، شامل حفاظت از محیط زیست، کاهش هدفمند فقر، و کمک های آموزشی، مانند اهدای 6 میلیون دلار برای حمایت از یونیسف (صندوق بین المللی اضطراری کودکان سازمان ملل متحد) در "آموزش جهانی" خود. برنامه موضوعی"، نشان دهنده رسالت و مسئولیت برندهای چینی به جامعه بین المللی است.
چری به مدت 21 سال متوالی مقام برترین صادرکننده خودروهای سواری چین را در اختیار داشته و در پنج انتخاب متوالی توسط SASAC (کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی های دولتی) و CICG عنوان "20 شرکت برتر تصویر خارج از کشور" را دریافت کرده است. گروه ارتباطات بین المللی چین). در گزارش Kantar BrandZ 50 برند ساز برتر چینی در سال 2023، چری رتبه اول را در رده خودرو دارد. بر اساس مطالعات مختلف شاخص خودرو J.D. Power برای سال 2023، چری در بین برندهای داخلی چین جایگاه برتر را در IQS (مطالعه کیفیت اولیه) دارد. علاوه بر این، سری خودروهای آن، از جمله Tiggo 8، Tiggo 7 و Tiggo 4، هر کدام مقام اول را در بخشهای خود به دست آوردهاند.