1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نشست خبری مدیران خودرو درباره جزییات ماجرای اکسل X55

نشست خبری مدیران خودرو درباره جزییات ماجرای اکسل X55

نشست خبری مدیران خودرو درباره اکسل X55!
29 اردیبهشت 1403
  • 0

صبح امروز شرکت مدیران خودرو یک نشست خبری درخصوص مشکلات مربوط به اکسل عقب X55 پرو برگزار کرد. در این نشست خبری، آخرین اخبار و اطلاعات درخصوص این بحران و فراخوان مدیران خودرو منتشر شد.

بنابر اعلام مدیران MVM، تعداد ۲۱۵۹ خودروی X55 پرو از اکسل از ساپلایر(تامین کننده) مد نظر در ایران به تولید رسیده که تعدادی از آن ها معیوب هستند؛ تاکنون ۲۵ درصد از این خودروها مورد بازدید قرار گرفته اند.

مدیرعامل مدیران خودرو در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه آیا این ایراد ذاتی و مربوط به کمپانی مادر بوده یا از خط تولید مدیران خودرو نشات گرفته است گفت:
   " این مشکل ناشی از ضعف در تولید توسط یک قطعه ساز بوده که شرکت چری به مدت یکسال با آن شرکت همکاری می کرده است. این مشکل سراسری و جهانی است و محدود به مدیران خودرو نمی شود."

این فراخوان تا ۶ خرداد ادامه دارد و در صورت نیاز تمدید خواهد شد و طی آن، اکسل های معیوب طی یک روز تا یک روز و نیم به صورت کامل تعویض می شوند.

همچنین گفته شده که خریدارانی که هنوز خودروی خود را تحویل نگرفته اند، پس از تحویل نیازی به طی کردن پروسه فراخوان ندارند. پروسه بررسی اکسل ها به طور موازی در کارخانه نیز در حال انجام است تا هیچ کدام از خودروهای تحویلی آینده دچار مشکل نباشند.

مدیران ام وی ام همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص بوجود آمدن مشکل مشابه برای FX اکسلنت و خانواده X22 اعلام کرد:
    "خودروهای FX و X22 در ایران، به صورت صد درصدی دچار این مشکل نیستند و اکسل عقب آن ها در ایران از تامین کننده متفاوتی تامین می شود. شماره‌گذاری X55 نیز بعد از رفع نگرانی استاندارد از سر گرفته خواهد شد."
به گفته مدیرعامل شرکت، X55 پرو برای مدیران خودرو محصولی ارزشمند بوده و کمترین آمار خرابی را در بین محصولات این شرکت داشته است. این خودرو توسط موسسه JD Power به عنوان بهترین کراس اور کامپکت معرفی شده و 5 ستاره ایمنی از C-NCAP دارد. به همین جهت، تولید این خودرو قطعا از سرگرفته خواهد شد.

مدیرعامل مدیران خودرو همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار Car.ir مبنی بر چرایی فراخوان 30 هزار دستگاه خودرو، در حالی که به گفته شرکت تعداد محدودی مسلتزم رفع عیب هستند خاطرنشان کرد:
" تنها تعداد محدودی از خودروهای X55 پرو به این ایراد دچار هستند و فراخوان 30 هزار دستگاهی تنها برای آسوده شدن خیال مشتریان است."

مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز در خصوص ارزیابی این شرکت از روند فراخوان گفت:
 " فرایند روند خوبی دارد و تاکنون نیمی از خودروها بازدید شده اند. این فراخوان در روزهای تعطیل نیز در حال اجرا بوده و مدیران خودرو از این فراخوان برای آینده درس خواهد گرفت."

مدیرعامل مدیران خودرو ضمن عذرخواهی از تمام مشتریان و وفاداران این خودروساز، افزود: در روند توسعه شرکت از ابتدا تاکنون، کیفیت و رضایت مشتری اولویت محض و خط قرمز مدیران خودرو بوده است.

منبع Car.ir


نظرات