1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. کیا سلتوس توربو و K5 توربو پلاک ملی دریافت کردند

کیا سلتوس توربو و K5 توربو پلاک ملی دریافت کردند

8 شهریور 1403
  • 0

شرکت کوشا خودرو، واردکننده محصولات کیا کره جنوبی به ایران به تازگی اقدام به رونمایی از دو محصول جدید کرده است؛ کیا K5 توربو و کیا سلتوس توربو.

نسخه های قبلی K5 و سلتوس از پیشرانه های تنفس طبیعی بهره می بردند و از نظر امکانات رفاهی نیز در سطح پایینی قرار داشتند. با این حال، نسخه های توربو جدید که به تازگی وارد شده اند پیشرانه های قدرتمندتری داشته و سطح بالاتری از امکانات رفاهی و ایمنی را به خریداران ارائه می دهند.

و هم اکنون براساس اعلام شرکت کوشا خودرو، این دو محصول جدید موفق به کسب پلاک ملی شده اند و به زودی وارد خیابان های ایران خواهند شد.

1.webp

نگاهی به مشخصات فنی کیا سلتوس توربو

کیا سلتوس توربو از یک موتور 4 سیلندر 1.4 لیتری توربو با سیستم سوخت رسانی GDi بهره می برد که توانایی تولید حداکثر 140 اسب بخار قدرت و 242 نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور از طریق یک گیربکس 7 دنده دوکلاچه خشک به چرخ های جلو منتقل می شود.

کیا سلتوس توربو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک استفاده می کند. ترمزهای این خودرو نیز در هر دو محور از نوع دیسکی است.

2.webp

نگاهی به مشخصات فنی کیا K5 توربو

کیا K5 توربو از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با سیستم سوخت رسانی GDi بهره می برد که توانایی تولید حداکثر 170 اسب بخار قدرت و 253 نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور نیز طریق یک گیربکس 7 دنده دو کلاچه خشک به چرخ های جلو منتقل می شود.

کیا K5 توربو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک استفاده می کند. ترمزهای این خودرو نیز در هر دو محور از نوع دیسکی هستند.

b l  (2) copy 2.webp

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این خودروها می توانید به وبسایت کوشا خودرو به آدرس kooshakhodro.com مراجعه کنید.

منبع Car.ir


نظرات