1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. رونمایی از آئودی Q4 در نمایشگاه خودرو مشهد

رونمایی از آئودی Q4 در نمایشگاه خودرو مشهد

1 مهر 1403
  • 0

شرکت نادین خودرو طی مراسمی در غرفه خود در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 اقدام به رونمایی از جدیدترین محصول خود کرد؛ آئودی Q4 E-Tron.

شرکت نادین خودرو که به تازگی به واردات محصولات آئودی مشغول شده زیرمجموعه ای از شرکت کوشا خودرو است که آن را به عنوان عرضه کننده محصولات کیا در ایران می شناسیم.

04.webp

کوشا خودرو که حضور فعالی در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 دارد، امروز از محصول جدید خود یعنی آئودی Q4 ای-ترون رونمایی کرد. یک کراس اور برقی کامپکت.

با اعلام این شرکت، کراس اور برقی آئودی در دو تیپ لوکس و پریمیوم وارد باازار خواهد شد. این دو نسخه از نظر مشخصات فنی با یکدیگر یکسان بوده و در بخش آپشن ها متفاوت هستند که نسخه پریمیوم نسخه فول آپشن محسوب می شود.

06.webp

نگاهی به مشخصات آئودی Q4 ای ترون

آئودی Q4 ای ترون یک خودروی برقی است که برای نخستین بار در سال 2021 روی خط تولید آئودی رفت. این خودرو مجهز به یک موتور برقی است که توانایی تولید 313 اسب بخار قدرت و 472 نیوتن متر گشتاور است. این خودروی AWD شتاب صفر تا صد 6.8 ثانیه داشته و می تواند با یکبار شارژ کامل باتری مسافت 560 کیلومتری را طی کند که عدد قابل قبولی بنظر می رسد.

05.webp

آئودی Q4 در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و ترمزهای دیسکی خنک شونده استفاده می کند. محور عقب این خودرو اما مجهز به سیستم تعلیق مولتی لینک و ترمزهای کاسه ای است که برای یک خودروی لوکس برقی در سال 2024 بسیار عجیب بنظر می رسد. همچنین شایان ذکر است که نرمی و سفتی تعلیق این خودرو به صورت الکترونیکی قابل تنظیم است.

03.webp

امکانات ایمنی آئودی Q4 ای ترون

کراس اور برقی آئودی به 6 کیسه هوا مجهز است. سیستم های ایمنی این خودرو نیز شامل سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل لغزش، سیسیتم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم هشدار خروج از خط، هشدار مانع و برخورد از جلو، ترمز فعال ZSS و تماس امداد جاده ای است.

این خودرو همچنین به مجموعه ای از رادارها و سیستم های کمک رانندگی نیز مجهز است؛ اتو پارک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمک راننده هوشمند، سیستم کمکی پارک دوبل، سیستم کمکیی حفظ خودرو بین خطوط و رادار تابلوخوان.

01.webp

امکانات رفاهی آئودی Q4 ای ترون

نسخه فول آپشن (پریموم) آئودی Q4 ای ترون به این آپشن ها و امکانات مجهز است:

سیستم چراغ جلو ماتریکسی با لامپ LED، تنظیم نور بالا و نور پایین اتوماتیک، تنظیم نور چراغ های جلو در حالت بارانی، چراغ شوی، اندروید اتو و اپل کارپلی، صندلی های جلو برقی گرمکن دار، مموری صندلی راننده، سیستم صوتی SONOS، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل تهویه مجزا برای ردیف عقب، درب صندوق برقی و سیستم کی لس استارتر.

07.webp

آئودی Q4 در نمایشگاه مشهد

علاقمندان به این خودروی جذاب آلمانی می توانند تا روز شنبه، از ساعت 16 الی 22 نسبت به بازدید از آن در غرفه کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد اقدام کنند.

منبع Car.ir


نظرات