1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. کیا EV5؛ کراس اور برقی کوشا خودرو در نمایشگاه مشهد

کیا EV5؛ کراس اور برقی کوشا خودرو در نمایشگاه مشهد

1 مهر 1403
  • 0

شرکت کوشا خودرو، عرضه کننده محصولات کیا در ایران یک خودروی برقی متفاوت و هیجان انگیز را در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 رونمایی کرد؛ کیا EV5

کیا EV5 یک کراس اور برقی با طراحی آینده نگرانه و نسبتا عجیب است که از سال 2023 روی خط تولید این شرکت آمده. هم اکنون این خودرو به عنوان اولین محصول تمام برقی شرکت کیا در ایران در نمایشگاه مشهد رونمایی شده است.

1.webp

نگاهی به مشخصات کیا EV5

کیا EV5از یک موتور تمام برقی استفاده می کند که توانایی تولید حداکثر 217 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودرو با استفاده از یک باتری 64.2 کیلوواتی توانایی پیمایش 530 کیلومتری را در شرایط ایده آل دارد.

2.webp

این خودرو 1870 کیلوگرم وزن داشته و از سیستم تعلیق مولتی لینک در محور عقب و سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو استفاده می کند.

6.webp

آپشن ها و امکانات کیا EV5

کیا EV5 در زمینه امکانات ایمنی از کیسه هوا به همراه سیستم هایی نظیرESP، سیستم کمک حرکت در سربالایی، هشدار ترمز اطراری و سیستم مدیریت پایداری خودرو VSM بهره می برد.

امکانات رفاهی این خودرو اما مواردی نظیر شیشه بالابرهای برقی، آینه های جانبی تاشونده برقی، سنسور نور، چراغ جلوهای LED، سانروف، سنسور باران، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده و سیستم مولتی مدیا به همراه اپل کارپلی و اندروید اتو هستند.

4.webp

زمان عرضه کیا EV5

کیا EV5 برقی بزودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد. قیمت این خودرو در خارج از ایران حدود 40 هزار دلار است.

منبع Car.ir


نظرات