1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از بایک بیجینگ X7، محصول جدید دیار خودرو

رونمایی از بایک بیجینگ X7، محصول جدید دیار خودرو

3 مهر 1403
  • 0

شب گذشته شرکت دیار خودرو طی مراسمی در هتل استقلال تهران از محصول جدید خود، بایک بیجینگ X7 رونمایی کرد.

این مراسم در حضور مدیران ارشد شرکت دیار خودرو، ماموت خودرو، مکث موتور و سانیار موتور پارسیان برگزار شد و محصولات دیگر از شرکتت دیار نظیر تیگارد X35 یا بایک X55 (که هنوز عرضه آن به بازار آغاز نشده) نیز برای نمایش حضور داشتند.

06.webp

بایک بیجینگ X7 همان خودرویی است که قرار بود سال گذشته با نام تیارا پرایم توسط شرکت مکث موتور عرضه شود. با این حال، با تغییر نظر مدیران گروه ماموت و دیار خودرو، این خودرو توسط شرکت دیار خودرو گلپایگان عرضه شد و بنابراین این کراس اور جدید با نام بایک بیجینگ X7 در سایت تولید دیار خودرو در گلپایگان مونتاژ خواهد شد.

12.webp

در این مراسم شرکت دیار اولین محصول جدید خود پس از آغاز همکاری با گروه ماموت را معرفی کرد و مدیران دیار خودرو با اعلام گارانتی 77 ماه یا 177 هزار کیلومتر برای بایک بیجینگ X7، به این خودرو لقب جان سخت دادند!

03.webp

مشخصات فنی بایک بیجینگ X7

بایک X7 از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو با سیستم سوخت رسانی GDi بهره می برد که توانایی تولید 185 اسب بخار قدرت و 305 نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور از طریق یک گیربکس 7 دنده دوکلاچه تر به چرخ های جلو می شود. براساس تست کارلانچ انجام شده، شتاب 0 تا 100 تیارا پرایم 10.6 ثانیه است.

04.webp

تیارا پرایم در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و ترمزهای دیسکی خنک شونده بهره می برد. در محور عقب این خودرو نیز سیستم تعلیق مولتی لینک و ترمزهای دیسکی دیده می شوند.

10.webp

تیارا پرایم به طور میانگین در هر 100 کیلومتر رانندگی سیکل ترکیبی، 7.4 لیتر بنزین مصرف می کند. این خودرو یک باک 60 لیتری داشته و وزن خاص آن 1650 کیلوگرم است. همچنین محصول جدید مکث موتور از استاندارد آلایندگی یورو 6 نیز پیروی می کند.از امکانات این خودرو می توان به گرمکن و سردکن صندلی های جلو، کروز کنترل هوشمند، پارک خودکار، دوربین 360 درجه و... اشاره کرد.

منبع Car.ir


نظرات