درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام اگر خودروسازان افزایش سه برابری ارز را بهانه میکنند به همین استناد در خصوص خودروهای پیش فروش شده ارزش سپرده های مردم نیز حداقل سه برابر بایدمحاسبه شوند.
برای خودروسازان در عرض 4 ماه طلب افزایش بیش از 80 درصدی قیمت خودرویی را دارند که درطی این مدت هیچ عرضه ای نداشته اند.
حال تکلیف عده زیادی که چندین ماه و حتی بیش از یکسال است در طرح پیش فروش خودروسازها شرکت کرده اند و سود مشارکت اندکی نسبت به افزایش قیمت خودرو داشته اند چه می شود؟
برای برقراری عدالت میزان افزایش قیمت کارخانه ای خودرو بایستی با میزان سود مشارکت مردم یکسان شود. چرا همیشه مردم بایستی متضرر شوند.
آخه تو این کشور کی کارشناس نیاز داره ؟! 40 سال است این آفتابه ها را با هر نیرنگ و حیله ای به ملت بدبخت قالب میکنند و خیلی راحت از ساخت داخل بودن هم دم میزنند (آخرین اش پژو 308 که با نهایت شرم آوری نوشته 60 درصد قطعاتش را تولید داخل کردیم ) و این حیله به خاطر اینکه مردم این کلاه سنگین را قبول میکنند اینهمه سال کارساز بوده .!!!!!!!
فقط باید نخریم !! هرکس ایرانی ایست و شرف داره باید تا اصلاح قیمت ها ماشین نخره !!!!!!!
دوستان اخیرا شایعه شده که قیمت برخی از محصولات اعلام شده این درحد یه شایعه است
آفرین بر این کارشناسان. درود. حرف دل مردم را زدید. تا کی حمایت از لگن سازان . اونقدر مهندس متفکر و شرکتهای دانش بنیان داریم که میتونن همه قطعات خودروهای ویرانخودرو و سایپا را بسازن. امروز خودروهای دنا پلاس را با کاستن دو ایربگ تحویل مردم میدن. این یعنی ...........مگه قبلا مجوز افزایش قیمت گرفته بودن جهت ارتقای کیفیت خودرو نبود؟ کیفیت فدای پول شد. جان مردم فدای پاداش مدیران ایرانخودرو شد. کجایند نجفی منش- یکه زارع- مدنی- نعمت بخش و بقیه مدیران از خدا بیخبر