1. خانه
  2. اخبار
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تصاویری از نسل آینده هیوندای سوناتا

تصاویری از نسل آینده هیوندای سوناتا

11 اسفند 1395
  • 8
  • 9693
تصاویری از نسل آینده هیوندای سوناتا

به تازگی شرکت خودروسازی هیوندای روشی متفاوت در پیش گرفته و پیش از معرفی رسمی خودروی جدید خود در قالب پروژه‌ای فیس لیفت، طرح‌های کشیده شده بر روی کاغذ را منتشر کرده است.

پیش‌نمایشی از هیوندای سوناتای جدید منتشر شد

در این پیش نمایش تقریبا نمای کلی اتومبیل چه در قسمت جلو و چه در قسمت عقب به نمایش گذاشته شده است.

معمولا پیش نمایش‌هایی که توسط شرکت‌های بزرگ خودروسازی منتشر می‌شود، در یک تصویر کاملا تاریک با خطوط روشن و یا در نشان دادن یکی از قسمت‌های طراحی ماشین خلاصه می‌شود تا ذهن مخاطبان برای معرفی رسمی آماده شود، ولی به تازگی شرکت خودروسازی هیوندای روشی متفاوت در پیش گرفته و پیش از معرفی رسمی خودروی جدید خود در قالب پروژه‌ای فیس لیفت، طرح‌های کشیده شده بر روی کاغذ را منتشر کرده است که تقریبا نمای کلی اتومبیل چه در قسمت جلو و چه در قسمت عقب به نمایش گذاشته شده است.

پیش‌نمایشی از هیوندای سوناتای جدید منتشر شد

پروژه‌ای که موضوع اصلی بحث ماست و در عنوان خبر هم اشاره‌ای به آن داشتیم، مربوط به انتشار پیش نمایشی توسط شرکت خودروسازی هیوندای می‌شود که در آن طرح نسخه فیس لیفت هیوندای سوناتا به تصویر کشیده شده است و برمبنای همین طرح می‌توان پیش از معرفی رسمی خودرو، کاملا با طراحی جلو و عقب هیوندای سوناتا فیس لیفت آشنا شد که حالا درست مثل سایر محصولات جدید هیوندای، از نسل جدید طراحی هیوندای سود می‌برد که متشکل از جلوپنجره‌ای بزرگ شش ضلعی، چراغ‌های پیشانی اخم کرده از نوع LED و همچنین دو ورودی هوا در اطراف سپر است. اما در قسمت عقب خودرو می‌توان یک طراحی کاملا جدید و چشم نواز را دید که در دو طرف سپر آن خروجی‌های اگزوز قرار گرفته و چراغ‌های عقب جدید برای آن طراحی شده است که طرح داخلی آن شبیه به چراغ‌های لامبورگینی از آب درآمده است.

نکته بسیار مهم و قابل توجه این پیش نمایش هم می‌تواند تایید حضور نسخه‌ای اسپرت تحت عنوان "توربو" براساس هیوندای سوناتا باشد که از یک طراحی تهاجمی‌تر و اسپرت سود می‌برد. بدین شکل که در قسمت جلو چراغ‌هایی تاریک‌تر، جلوپنجره‌ای مشکی با زنبوری‌های متفاوت داخلی و همچنین دو ورودی هوای بزرگ‌تر اطراف سپر قالب گیری شده است. در عقب خودرو هم می‌توان چراغ‌های خطر مشکی، سیستم اگزوزی جدید با طرح اسپرت و در نهایت یک دیفیوزر نسبتا بزرگ را زیر سپر عقب و مابین خروجی‌های اگزوز مشاهده کرد.

در آخر همانطور که اطلاع دارید، به هنگام انتشار تصاویر پیش نمایش اطلاعات محدودی از مشخصات فنی ارائه می‌شود و این موضوع برای فیس لیفت سوناتا هم صادق است، پس باید تا معرفی رسمی این دو محصول صبر کرد و دید که شرکت خودروسازی هیوندای علاوه بر ظاهری جذاب‌تر و اسپرت، چه برنامه‌ای هم برای بخش فنی اتومبیل تدارک دیده است.

پیش‌نمایشی از هیوندای سوناتای جدید منتشر شد

منبع:ایران جیب



نظرات

  • مهدی مهدی (12 اسفند 95 ساعت 18:40)

    فقط پرایددددددددددددددددددددددددددد

  • SAEED SAEED (11 اسفند 95 ساعت 16:40)

    خودرو سازی ما ، زمانی درست میشه که ایران خودرو و سایپا و بقیه شرکت های خودرو سازی خصوصی بشن و دولت هیچ گونه دخل و تصرفی نداشته باشه اونوقت پیشرفت میکنیم و تا زمانی که رقابت وجود نداشته باشه پیشرفت نمی کنیم

    محسن محسن (16 اسفند 95 ساعت 17:05)

    دوست عزیز اگر خصوصی سازی میخواد مثل کرمان موتور و مدیران خودرو باشه من خودم شخصا ترجیح میدم دولتی بمونه کرمان موتور هیوندا داره مونتاژ میکنه از نمونه وارداتی آپشن کمتر داره گرونترم میده کلا صنعت خودرو انگار در اساس نامش در ایران چپاول مشتری قید شده

  • mohsen mohsen (11 اسفند 95 ساعت 14:37)

    عاقبت احترام به مشتری و سلیقه و شعور مشتری میشه پیشرفت شرکتهایی مثل هیوندا و کیا کره و عاقبت گرون فروشی و ****** میشه عاقبت شرکتهایی مثل ایران خودرو و سایپا که بعد از ی عمر به ادعای خودشون تولید خودرو میشن مونتاژ کاره شرکتهای چینی

    علی علی (11 اسفند 95 ساعت 17:54)

    این کارها سیاستگذاری کلان می خواد. اینجا هر کار تولیدی با شکست مواجه میشه چون یک سری دستگاه ها و گروهها دارای ************* و نمی گذارند که منافعی باشه و اونا بی بهره بمونند

    mohsen mohsen (16 اسفند 95 ساعت 17:10)

    علی جان بزرگترین مشکل تولید در ایران نداشتن احترام مشتریه یعنی تولید کننده در آخرین مرحله بفکر مشتریشه فرقی هم نداره هر تولیدی باشه فقط فکر سود و چپاول کارگر و غارت مشتری هستن نمونش لباسهای ترکیه با کیفیت بهتر نسبت به تولیدات ما ارزانتره در حالی که هزینه تولید تو ترکیه بیشتره پس جریان چیه خودرو هم همینطور

  • amin amin (11 اسفند 95 ساعت 13:01)

    واقعا هر چی باشه هیوندای به پای ایران خودرو و سایپا که نمیرسه ...
    30 ساله فقط داریم مونتاژ میکنیم .
    جای تاسف داره

  • شایان شایان (11 اسفند 95 ساعت 12:38)

    از سمند کپی گرفته.............................