درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اون جوری به شرکت ما آمده بودند قرار گیربکس در داخل ایران بزنند و گیربکس برای شرکت zf خواهد بود یک مقداری داخلی سازی خواهند کرد برای سال 2020امکان دارد قیمتش بیاد پایین
اینها میخوان فروش ماشین رو با نرخ یورو محاسبه کنند.همین الان با قیمت مثلا 220میلیونی این ماشین میشه خودروهای بهتری تو این مملکت تحریم خریداری کرد.ماشینی که هیچ جذابیتی به لحاظ تریم خارجی و داخلی نداره.شرکتهای بزرگ ما شدن فقط وارد کننده خودرو.
در خصوص فرمایش استااااد عرض میکنم از هر پسر بچه ای بپرسیم میدوند که سمند پلتفرم چه خودرویی است اما هرچه هست پاسات نیست
من پاسات داشتم
هفته اى یه بار تعمیرگاه بودم!
در ضمن بهترین مدلش High-Line هست نه R-Line
تنها نکته خوبش اینه که امکانات کامفرورتش زیاده و البته خوب میره.
شخصا با موتور دیزلیش ٢٨٠ تارو رفتم انگار نه انگار
به جز این باقیش به درد نمیخورد
هر چى هم میره جلونر بیریخت تر میشه
٢٠٠٦ اش از ٢٠١٧ اش قشنگ تره
آقا پژمان،بدینوسیله از بررسی دقیق و موشکافانه و بخصوص مقایسه با رقبای داخلی خودروی پاسات تشکر وقدردانی میگردد.لطفا به اینجور مقایسه ها ادامه بدید،متاسفانه الان اکثرسایت ها به علت خلاصه سازی بسیاری از ویژگی ها و جزییات را قربانی میکنند....
فولکس پاسات ، بسیار اتومبیل عالی و کاملا کار درست هست . اما با قیمت 220 میلیون ، تو رده همین ماشین هایی که باهاش مقایسه شدند ، شاید جا بیفته و عمده خریداران آن هم از همین طبقه خواهند بود . یعنی عمده مردم را در بر نخواهد گرفت . البته ماموت تابع قیمت دلار است و دلار است که بالاست . دلار است که اگر به جای 3700 تومان به 1000 تومان برسد قیمت ها هم در هم خواهد شکست .
جالب هست بدانیم ، سمند همان پلت فرم فولکس پاسات مدل 1997 است که ایران خودرو از آنها خرید ولی فولکس آن زمان موتورش را به ایران نداد .
فولکس پاسات یکی از بهترین سدان های دنیاست . اما قیمت آن باید طوری باشد که مردم بیشتری بتوانند آنرا بخرند . و دست ماموت هم زیاد باز نیست .
من شخصا چندتایی از ماشینهای سدان اروپایی و ژاپی رو تست کردم، از لحاظ رانندگی، هزینه نگهداری ، استحکام و دوام ماشینهای ژاپنی معروف مثل هوندا اکورد، تویوتا کمری و مزدا ۶ بسیار بهترن ولی ماشینهای اروپایی قدری شکیل ترند.
شهریار خان کسی هست که به اینا بگن دارید چیکار میکنید منتها همه را با پول از قبل خریدن.
مثلا با کدام استدلال تویوتا chr را میدن ۲۲۰ تومن؟؟؟؟
۲۲۰ تومن یعنی چیزی نزدیک به ۶۰ هزار دلار
۶۰ هزار دلار بدی موتور ۱۲۰۰ سی سی با ۱۱۵ اسب بخار قدرت.
هرچند نام آلمان در خودرو سازی معادل منتهای کیفیت است و برند هایی مثل بنز، آئودی و گلف به راستی یک سر و گردن از کره ای ها بالاترند لیکن بهتر بود که گلف برای ورود از خودروهای ارزان قیمت تر شروع می کرد
ماموت باید بره به سمت خودروهای با قیمت زیر ۱۰۰ تومن فولکس واگن
بسیار بسیار بعیده پاسات با این قیمت موفق بشه با توجه به سلیقه ایرانیها میگم درسته المانیه و فولکس واگن همیشه رتبه اول یا دومین خودروساز بزرگ دنیاست ولی ایرانیها از خودروهای المانی بیشتر بنز بی ام و ائودی را دوست دارن و خودروی ۲۲۰ تومنی با این ظاهر را ایرانیها بد زیر بارش میرن.
وای خدای من
جرا یه عده ای ک پول و نفوذ و قدرت دارن هر کاری ک دلشون بخواد میکنن
چرا 220 میلیون مگه این قیمتش چنده تو بازار جهانی چند دلاره
چرا کسی چیزی ارگان سازمانی نیس ک به اینا بگه شما دارین چیکار میکنین؟؟