درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
نمیدونم مردم از نحوه فعالیت کارفرمایان یا شرکتها خبر ندارن ؟ اصلا در هیچ شرکت یا کارگاهی نحوه چگونگی کار کارگر دقتی نیست . خب انتظار از کیفیت صنایع داخلی با مزد کارگر توانمند تشویق کارگر توانمند ثبات شغلی کارگر و ...... تازه انتخاب کارگر بین فامیل و سفارشی و مهارت روزبروز بارزتر میشه بعد فکر میکنین با نخریدن جنس خارجی اونم از کشوری که با ازمابهترون سالهاست ..... بازار صنعت بهتر میشه ؟ حال بگذریم از نحوه قراردادها و نحوه پرداخت صورت وضعیتهای دولتی به شرکتها
جالبه 5ستاره را گرفته اما یه مانیتور 7اینچی نداره تکنولوژی 15سال پیش اما بقیمت روز .ظلم که شاخ ودم نداره اگه راست میگید گمرک باز بزارید ببینید کی آشغالهاتون را 5ملیون خرید میکنه
بنظرم اونی که از ماشین ایرانی با این قیمت های بالا و بی کیفیت پایین تعریف میکنه به بهانه اشتغال و تولید حتما یه طورش میشه
فکر کردین پارس و تولیدات ایران خودرو و سایپا ساخت کجاست . همه چین. به نظر من با توجه به قیمتهای محصولات داخلی خیلی خوبه و آپشنهاشم خوبه
خلایق هرچه لایق
متاسفانه ارز مملکت بجای اینکه صرف ورود تکنولوژی و تولید اشتغال در ایران بشه، بواسطه ورود اقلام مصرفی غیرضرور مثل خودرو، غذای سگ و گربه، کود انسانی، دسته بیل و... این پول صرف کار و اشتغال کشورهای خارجی میشه.
اگرچه دولتمردان ما در این خصوص عمدا یا سهوا کوتاهی می کنند اما خود ما مردم هم مقصریم، اگر ما اینهمه ولع خرید جنس خارجی نداشته باشیم و از کالاهای خودمون حمایت کنیم اقتصادمون بهتر از این میشه و وارد کننده هم براش صرف نداره که جنس خارجی بدرد نخور بیاره. متاسفانه چشم و هم چشمی بین ما زیاد شده. یعنی وقتی می بینیم یکی ماشین شاسی خارجی داره ما هم خودمون رو به در و دیوار می زنیم که ماشین شاسی خارجی بخریم ولو چینی باشه.
واقعا وقتی ما(مسئولین و مردم با هم) ارز مملکت رو نمی تونیم مدیریت کنیم نباید بندازیم تقصیر تحریم و دشمن و ترامپ و...
متاسفم که این همه تلاش میشه تا با الزام رونق دادن محصول داخلی جیب کارگر ایرانی پر بشه اما عده ای معلوم و یا مجهول الحال ارز این کشور عزیز را خارج و فقط به علت منفعت شخصی
این ات و اشغالهای چینی و بی هویت رو با سودهای نجومی به من وشما میفروشن و خودشون ماشینهای المانی و امریکایی و ژاپنی سوار میشن و بین خودشون به این خری که سالهاست سوارش شدن و پیاده نمیشن میخندند. فقط یک لحظه فکر کنید. چند سال حقوق کامل یک کارگر یا کشاورز باید پس انداز بشه تا بتونه زن و بچه اش رو با یکی از این گاریهای ناامن جابجا کنه؟ واقعا لیاقتمون همینه؟ جاهای دیگه دنیا هم مردم با این شرایط ماشین میخرند یا زندگی میکنن؟؟
جک j5 نسبت به این نوع جک هم زیباتره و هم دور موتورش 1800 که بالاتره..من که دارم و از خریدم طی یکسال گذشته راضیم..بهتر بود همون مدل رو ادامه میداد کرمان موتور
سلام دوست عزیز .قصد نامید کردنت را ندارم ولی جک جی 5 و جی 4 هر جفتشون جالب نیستن
یحتمل جنابعالی هم جزو جیره خورای فرغون سازی هستی دوزار بگیری دفاع کنی ازین اهن کهنه ها
سلام و درود هنوز مونده گند این چینیا در بیاد با این دلار فردا برای هر قطعه خرابش باید تو سر یزنی تازه اگر گیرت بیاد حیف دنا توربو شارژر نیست
واقعا جک جی 4 در مقابل جک جی 5 مسخره است
67 میلیون قیمت نمایندگی اونهم برای هیچ امکاناتی، سگ دنا پلاس خودمون می ارزه به این، فقط این مدیران ---------- ایران خودرو کمی از ------ خودشون کم کنند و قطعات با کیفیت استفاده کنند و فقط به فکر جیب خودشون نباشن، دنا پلاس توربو خیلی ماشین خوبی میشه فقط باید روی طرح عقب و داشبرد و فضای دنا توربو همچنین تضمین موتور دنا کارکنند مطمنا اگه این ایرادات برطرف بشه بهترین خودرو زیر ۱۰۰ میلیون خواهد شد، این زاقارت چینی 67 میلیون میگیره تازه ۱00 اسب بخار، عقب کاسه ای، و ۲ ایربگ واقعا جای خنده داره، سگ بسترن و آریزو می چربه به این
فشارت خیلی بالاستا
دقت کنین بحث راجع به ماشین است نه موجودات بی هویت و بی اصل و نسب چینی یا ایرانی!
شکل فرمان و دقیق از تویوتا کپی زده نامرد
آقا لطفا این ماشینهای خارجی رو که نه کیفیت دارند و اشتغال داخلی رو هم نابود میکنند تبلیغ نکنید. خرید هر یکی از این ماشین نتیجش بیکاری و گرسنگی چند تا خانواده هست. ضمن اینکه تا سالهای سال باید برای قطعاتش وابسته بشی. خودروی داخلی بخرید ولی به شرکتها فشار بیارید که قیمت و کیفیت مناسب عرضه کنند
پس چرا میگند کار نیست پول نیست پس چه جوری ماشینهای بنجل به این قیمت میگیرند ویا ماشینهای رنج 300 میلیون وحتی بالاتر میگیرند