1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. جک s7 کرمان موتور پاییز به بازار می آید

جک s7 کرمان موتور پاییز به بازار می آید

11 تیر 1397
  • 13

شرکت کرمان موتور در راستای توسعه فعالیت های خود تصمیم دارد محصول جدید جک S7 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و با سیستم پاشش مستقیم را در پاییز امسال رونمایی کند.

جک s7 کرمان موتور پاییز به بازار می آید



به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور، همزمان با روز ملی صنعت و معدن اعلام شد که معرفی شاسی بلند جذاب جک اس7 به عنوان جدیدترین محصول جی.ای.سی در ایران براساس توسعه همکاری های JAC چین و کرمان موتور صورت خواهد گرفت.

این گزارش می افزاید: کرمان موتور در سال جاری برای تولید 60 هزار خودرو سواری برنامه ریزی کرده است که 70 درصد آن شامل تولید محصولات جک خواهد بود.

خودروهای جک j4 شهریورماه تحویل و روانه بازار می شود

همچنین به دنبال پیش فروش خودروهای جک جی4 و استقبال مشتریان از این محصول تازه وارد جک، تحویل خودروهای جک جی4 پیش فروش شده طبق زمان بندی اعلام شده و از شهریورماه امسال به مشتریان تحویل داده می شود.

افزایش ظرفیت تولید شاسی بلند محبوب جک s5

این گزارش می افزاید که با توجه به استقبال بی نظیر مردم از محصول جک اس 5 و در نتیجه تکمیل ظرفیت فروش این شاسی بلند تا پایان سال، برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید محصول جک اس 5 در راستای سیاست های مشتری مداری و توجه به نیازهای بازار صورت خواهد گرفت.

روابط عمومی شرکت کرمان موتور در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سال جاری بتوانیم همچون گذشته با تولید و عرضه محصولات مورد نیاز مردم و بازار، هم در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و هم توسعه صنعتی کشور گام های هدفمند و استوار برداریم.

جک s7 کرمان موتور پاییز به بازار می آید

جک s7 کرمان موتور پاییز به بازار می آید

جک s7 کرمان موتور پاییز به بازار می آید



نظرات

  • علی علی (10 مرداد 1397 ساعت 13:43)

    ۱ ماهه خودرو جک کارتکس خریدم پولش تا کرون اخر دادم..روز اول کرمان موتور گفت ۱۰ روزه پلاک و سند میاد حالا ۱ ماهه امروز فردا...خدا*********...

  • نفرین کننده کرمان موتور نفرین کننده کرمان موتور (8 مرداد 1397 ساعت 11:36)

    بیخود کرده کرمان موتور اس 7 میخواد بیاره اول تکلیف تحویل 3 ماه پیش اس 5 رو مشخص کنه بعد. ن************ بر شما باد.

  • ytu ytu (6 مرداد 1397 ساعت 16:48)

    من موندم اینا که منفی میدن فازشون چیه ایا عزت نفس دارن یا خیر یا اینکه میگن خودمون میتونیم

  • بهزاد بهزاد (6 مرداد 1397 ساعت 14:58)

    سلام . از روی ناچاری مردم ماشین درجه 3 . 4 چینی میخرن انهم بدونه خدمات پس از فروش وقتی هیچ گونه خدمات نداره و ماشین که یکسالش نشده از چند جا ایراد پیدا میکنه . خاک برستون کنن با این افتخار کردن تون که برای تولید اشغالها چینی سر دست میشکنید

  • حجت اله حجت اله (25 تیر 1397 ساعت 01:46)

    همون طور که خوانندگان قبلی این مقاله فرمودند که البته نظر همه مردم همین هست چرا مسئولین خصوصا در بخش خودروسازی داخلی اینقدر اجنبی پرور و از خود بیگانه رفتار میکنند و چرا مردم یکبار برای همیشه دست اینگونه اشخاص غاصب مناصب در خودروسازی های داخلی را از صنعت خودرو و دیگر صنایع کشور کوتاه نمیکنند مگر مردم چه گناهی کردند که باید هزینه و تاوان بیگانه پرستی صنعتی این دسته مدیران نالایق را بپردازمد .

  • هنگامه هنگامه (24 تیر 1397 ساعت 19:15)

    من به مسولین کرمان موتور هم گفتم که یکی از مبلغین منفی شماها خواهم بود . اصلا به وعده هاشون توجه نکنید، همه اش دروغ و تزویر هست . بسیار بد قول هستند.پول را که بگیرند دیگر جوابگوی شما نیستند.

    جواد جواد (6 مرداد 1397 ساعت 07:35)

    موافقم بخداقسم راست میگی موقع تحویل دوماهو نیم تاخیر کردند دعوا کردم باهاشون بعد تعمیرگاهها خودشونم قطعه ندارند چه رسد به بازار باید دوهفته زودتر بری سفارش قطعه بیاد بعد دوهفته بعدش قطعه میاد بخدا سرم اومده که میگم

  • علی علی (22 تیر 1397 ساعت 19:45)

    چی چی رو مردم از جک شاسی بلند اس 5 استقبال کردند!!! کسانی امثال ما که النترا ثبت نام کرده بودیم یک طرفه مجبور به خرید جک کرد که این تعداد 4000 نفر بودند بعد هم میگه استقبال زیادی شده

  • امیر امیر (13 تیر 1397 ساعت 09:15)

    کپی برداری ازلکسوس اونم بااین قیافه وعرضه به مردم ایران که اصلا هرچی باشه نه نمیگن.فقط میخرن.....

  • رضا رضا (13 تیر 1397 ساعت 07:03)

    کسی که jac میخره بعد از یکسال با مشکلاتش تازه باید دست و پنجه نرم بکنه.

  • علوی علوی (12 تیر 1397 ساعت 11:08)

    جای بسی تاسفه دوچرخه سازهای چینی طی ده سال به درجه از طراحی میرسند- اونوقت شرکت معظم ایران ناسیونال باید مونتاژ کار دسته دوم-سوم باقی بمونه
    چرانباید طراحان خوب دنیا رو استخدام نکنیم- مگر چینی چه کرد
    بیاییم یکبار هم شده به پشت سرمون نگاه کنیم وتا دیر نشده راهمون رو اصلاح کنیم/
    باتشکربچه زرنگ کرج

  • آزاد آزاد (12 تیر 1397 ساعت 08:08)

    داداشم کاری کردن تو این مملکت به عکس توی آیینه خودت هم اعتماد نداشته باشی تا هرکاری که دوست داشتن به سرمون بیارن.فهمیدن این مسئله زیاد سخت نیست اما یه تعداد از مردم شریف نمیخان بفهمن.
    حق اعتراض به مسائل و مشکلات و گرانی رو نداریم چون کار دشمنه.مثلاً پراید رو بدن 80ملیون باید بگیم خوبی مارو میخان دمشون گرم.

  • مزدک مزدک (11 تیر 1397 ساعت 15:17)

    کرمان موتور راست میگه تعهدات قبلیش رو اجرا کنه مثل النترا. از من به شما نصیحت که اصلا به این خودروساز؟؟؟ اعتماد نکنید