1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. شکار کیا سراتو جدید 2020 در حال تست های فنی در خیابان + عکس

شکار کیا سراتو جدید 2020 در حال تست های فنی در خیابان + عکس

3 شهریور 1397
  • 1

کیا در اوایل سال جدید از ساخت نسخه‌ای جذاب‌تر از مدل فورته یا سراتو در سال 2020 خبر داد و به نظر می‌رسد اینک در فضای مجازی در حال نگاه کردن به تصاویر سراتوی جدید هستیم.

کیا پیشتر وعده داده بود که نسخه‌های جدید کیا فورته GT اسپورت‌تر از مدل‌های قبلی باشند و با وجود لایه‌ها و پوشش‌های سنگین ظاهرا این وعده روی فورته‌های جدید عملی شده است و می‌توان یک جلوپنجره بازطراحی شده، نمای روبه‌رویی متفاوت و دریچه‌های هوای بزرگتر را روی این خودرو تشخیص داد. تغییرات ظاهری ملایم این خودرو تا نمای انتهایی ادامه یافته و شاهد سپرهای عقبی اصلاح شده و خروجی دوگانه اگزوز هستیم.

 شکار کیا سراتو جدید 2020 در حال تست های فنی در خیابان + عکس

با این وجود نمی‌توان از شدت تغییرات ظاهری در این خودرو صحبت کرد. در عوض در زیر درب کاپوت اوضاع کمی متفاوت بوده و احتمالا شاهد یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر هستیم که اینک در مدل هیوندایی النترا اسپورت به کار می‌رود. این موتور با گشتاور 264 نیوتن‌متر قدرتی معادل 201 اسب‌بخار قدرت دارد.

 شکار کیا سراتو جدید 2020 در حال تست های فنی در خیابان + عکس

اگر این موتور روی فورته GT جدید به کار روند، شاهد ارتقای چشمگیر این خودرو در برابر نمونه‌هایی با موتور 2 لیتری 4 سیلندر با قدرت 147 اسب‌بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر هستیم. در اصل موتور جدید 54 اسب‌بخار و 85 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری را نسبت به موتور کنونی تولید می‌کند.

 شکار کیا سراتو جدید 2020 در حال تست های فنی در خیابان + عکس

مدل GT در سطحی بالاتر از مدل‌های معمولی فورته قرار می‌گیرد و با تجهیزاتی مانند کنترل حرارتی دو ناحیه‌ای، سامانه اطللاعات و سرگرمی لمسی 8 اینچی و طیف گسترده‌ای از سیستم‌های کمک راننده ارائه می‌شود.



نظرات

  • ناصر ناصر (7 دی 1397 ساعت 23:31)

    البته قدرت موتور سراتو ۲۰۱۷ درایران ۱۵۰ اسب بخار وگشتاور آن ۱۹۲ نیوتن متراست با موتور ۲ لیتری MPI که ظاهرا نویسنده سایت باموتور النترا اشتباه گرفته اند درتمامی سایت های خودرویی وحتی شرکت اطلس خودرو این مطلب به صراحت قید شده که قبلا ۱۵۶ اسب بخار و۱۹۴ نیوتن متر بوده است که بخاطر تغییرات انجام شده روی موتور آن کمی تقلیل قدرت وگشتاورداشته است