1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود خودروهای برقی و هیبریدی بلاروس به ایران

ورود خودروهای برقی و هیبریدی بلاروس به ایران

17 شهریور 1397
  • 4

رمضانعلی سبحانی فر رئیس گروه دوستی ایران وبلاروس با اشاره به بازدید از دو کارخانه خودرو های برقی و هیبریدی و کارخانه داروسازی در شهر مینسک بلاروس گفت: از کارخانه خودروهای برقی و هیبریدی در بلاروس بازدید کردیم و قرار است با یک شرکت ایرانی در این زمینه همکاری شود.

 ورود خودروهای برقی و هیبریدی بلاروس به ایران

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرار است این شرکت به صورت آزمایشی خودروهای شهری را به ایران فرستاده و بعد از ایجاد استانداردهای کشورمان به خط تولید برسد.

رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به بازدید از کارخانه داروسازی در کشور بلاروس ادامه داد: در زمینه داروسازی و همکاری‌های دو کشور ایران و بلاروس در این بازدید بحث شد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلاروس با بیان اینکه البته باید استانداردهای دارویی در دو کشور لحاظ شود، گفت:

موضوع واردات دارو از کشور بلاروس نیز موضوعی بود که در این بازدید مطرح شد.



نظرات

  • احمد احمد (23 شهریور 1397 ساعت 07:36)

    اصلا اجازه ورود خودرو برقی داده نمیشه! مگه خودرو سازها اجازه میدهند این آقا به راحتی خودرو اونم برقی وارد بشه، تا حالا کدوم شرکتی خودرو تمام برقی وارد کرده! حالا اونم از کانال خودرو سازان فعلی نباشه!!! خوابشو فقط ما ایرانی ها میبینیم.
    در ضمن امکانات ساخت از باطری و الکتروموتور ... همه رو داریم.

  • نیما نیما (19 شهریور 1397 ساعت 07:48)

    ما خودروسازی نمیخواهیم . واقعیت ما نمیتوانیم خودرو درست کنیم ما چوب بستنی نمیتونیم درست کنیم حالا شدیم خودرو ساز پس غذا را دور گردون خود نچرخید مردم را سر کار نزارید به مردم اینقدر استرس وارد کنید پول بیت المال را حیف ومیل نکنید چهل سال ما نتونستیم یک خودرو ملی درست کنیم ما خواب نیستیم خودمون را به خواب زدیم وکسی نمیتواند مارا بیدار کند .

  • Reza Reza (18 شهریور 1397 ساعت 01:03)

    از بلاروس بدبخت تر ، حداقل از نظر داروژو خودرو از اونا بهتریم
    معلومه چکار می گنید

  • ناصری ناصری (17 شهریور 1397 ساعت 16:49)

    تو را به جان عزیزانتان، فقط از کانال ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو اقدام نشود که قیمتها را چندین برابر کرده و کیفیت بشدت افت می کند و.... بماند!