1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. بی ام و سری 1 جدید در ژنو

بی ام و سری 1 جدید در ژنو

23 اسفند 1393
  • 1

ب ام و با نسخه فیس لیفت سری 1 خود در نمایشگاه ژنو حاضر شده است. خودرویی که دیگر از طراحی ظاهری نامانوس مدل قبلی فاصله گرفته و طراحی شیک تری در قسمت جلوی خودرو و چراغ‌ها و سپرها دارد.

این تغییرات، تأثیر قابل توجهی در ظاهر خودرو بر جای گذاشته‌اند و آن را دل‌نشین و جذاب نموده‌اند. چراغهای جلو با چراغ‌های LED روزتاب یکپارچه شده‌اند. کشیدگی چراغ‌ها نیز بیشتر شده است. چراغهای دو تکه L شکل عقب نیز از نوع LED می‌باشند. برای نخستین بار برای این خودرو می‌توان چراغهای جلوی تمام LED را نیز سفارش داد.

درون کابین از یک سیستم تهویه مطبوع خودکار جدید، پوشش‌های جدید برای صندلی‌ها، نمایشگر 6.5 اینچی با وضوح بالا (یا 8.8 اینچی به صورت اختیاری) و سیستم iDrive به‌روز شده و تزئینات کرومی استفاده شده است.

مدل پایه این خودرو از یک موتور سه سیلندر 1.5 لیتری استفاده می‌کند که نخستین مدل دیفرانسیل عقب سه سیلندر این شرکت خواهد بود. این مدل با کد 116i و در مدل دیزلی با کد 116d شناخته می‌شود. قدرت مدل دیزلی 114 اسب بخار و مدل بنزینی 108 اسب بخار خواهد بود. مدل 2.0 لیتری چهار سیلندر هنوز سر جای خود قرار دارد و از همه مهم‌تر مدل شش سیلندر 3.0 لیتری توربوی M135i با افزایش 7 اسبی نیرو، اینک 322 اسب بخار نیرو دارد. شتاب مدل اخیر به 5.1 ثانیه برای گیربکس دستی و 4.9 ثانیه برای گیربکس اتوماتیک 8 سرعته می‌رسد. مدل چهار چرخ محرکه xDrive هم شتاب صفر تا صد 4.7 ثانیه ای را ثبت می‌کند.

ب ام و برای رقابت یا A کلاس AMG و آئودی S3 سلاح خود را تازه کرده است. اما آیا همین تغییرات برای این رقابت سنگین کافی است؟

 بی ام و سری 1 جدید در ژنو

 بی ام و سری 1 جدید در ژنو

 بی ام و سری 1 جدید در ژنو

 بی ام و سری 1 جدید در ژنو

 بی ام و سری 1 جدید در ژنو

منبع پدال


نظرات

  • آفرین آفرین (23 اسفند 1393 ساعت 06:26)

    اینکه خیلی شیک و بامزه است .