1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح جدید فروش هوندا CRV در ایران - تیر 95

طرح جدید فروش هوندا CRV در ایران - تیر 95

6 تیر 1395
  • 0

شرکت گلرنگ موتور فامیلی نماینده رسمی محصولات هوندای ژاپن اقدام به فروش جدید کراس اوور هوندا با نام CR-V نموده است.

هوندا CR-V جدید در راستای تکمیل کردن سبد محصولات هوندا به کشورمان وارد کشور شده است.

هوندا CRV

مدل وارد شده به ایران، نمونه فیس لیفت شده نسل چهارم CR-V به شمار می رود که در سال 2015 توانست عنوان برترین شاسی بلند سال مجله موتور ترند را به خود اختصاص دهد. همچنین بد نیست بدانید که نسل چهارم CR-V به عنوان پرفروش ترین کراس اوور بازار آمریکا در سال 2014 شناخته شد.

CR-V در ایران رقبایی نظیر تویوتا RAV4، هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و کیا سورنتو جدید را در مقابل خود می بیند. البته قیمت CR-V نسبت به رقبا بالاتر است.

یکی از مهمترین نکاتی که CR-V را بر سر زبان ها انداخته، عایق بندی عالی و بی صدا بودن کابین است و بدون اغراق می‌توان گفت که CR-V یکی از ساکت‌ترین کابین‌ها را در میان خودروهای هم کلاس خود دارد. صندلی های جلو به صورت برقی تنظیم می شوند و به گرمکن نیز مجهز شده اند.هوندا CR-V از یک پیشرانه 2.4 لیتری مجهز به سیستم ECON یا همان رویاهای زمین بهره می برد، که با پیشرانه هوندا آکورد مشترک است. این پیشرانه 4 سیلندر توانایی تولید 185 اسب بخار را دارد. در مدل فیس لیفت ۲۰۱۵، پیک قدرت تولید شده در 600 دور پایین تر و در دور 6400 تولید می شود. همچنین گشتاور نیز از 221 نیوتن متر به 245 نیوتون متر رسیده است

طرح جدید فروش هوندا CR-V در تیرماه 95 :

هوندا CRV

منبع: ایران جیب



نظرات