درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
ازموده را ازموندن خطاست یادم باشد تصدی گیری دولتی تو تمام دنیا همینه اگه الان این دوتا شرکت مال بخش خصوصی بود شاید ما کمتر از هیوندا نبودیم
پول ماشین رو پیش پیش میگیرن
(خواب پول رو هم در نظر بگیرین)
قطعه رو با نازلترین قیمت از قطعه ساز میگیرن
پول قطعه ساز رو نسیه میدن
(خواب این پول رو هم حساب کنید)
قیمت خودرو هم که بسیار بیشتر از قیمت تمام شده هست
(یعنی سود کلان از بابت هر خودرو)
بعد هم تا کامل تسویه حساب نکنی ماشین بهت نمیدن
پس: این حجم عظیم پول واین اهرم مالی بسیار بزرگ در این وسط صرف چه کاری میشه؟؟؟!!!!!!!!!
چه کسی در این میان احمق است یا بقیه را احمق فرض کرده ؟؟؟!!!!
...
تا وقتی ایران خودرو 30هزار نیرو داره ونصف این نیروها میرن برای خوابیدن تو شرکت واستراحت از این بهتر نمیشه معلومه ور شکسته میشه 4 نفر کارگر کار میمنند 40 نفر مفت مفت مچرخند تو شرکت
تا وقتی ایران خودرو 30هزار نیرو داره ونصف این نیروها میرن برای خوابیدن تو شرکت واستراحت از این بهتر نمیشه معلومه ور شکسته میشه 4 نفر کارگر کار میمنند 40 نفر مفت مفت مچرخند تو شرکت
پول کدام خودرو رو نگرفتن که حالا پول قطعه سازها رو نمی دن باجگیری به این می گن. کدام خودرو رو حداقل 10 برابر گرانتر از خودروهای جهانی به ملت نفروختن که حالا بدهکارن.
اگر سود نداره اعلام ورشکستگی کنند مردم هم خیالشون راحت میشه به جاش میرند اسب و الاع میخرند سوار میشند تولیدش هم به صورت کامل در ایران انجام میشه احتیاج به ارز دولتی و واردات قطعه هم نداره هیچ کس هم ما رو نمی تون تحریم بکنه آلودگی هم نداره براب تولیدش هم مدیران تولیدش هم حقوق نجومی نمی گیرند ببینید چه قدر فایده داره تازه صادر هم میتونیم بکنیم و ارز آوری هم داره
اگه خودروهای این دو خودرو ساز رو اگه آکبندشو به ضایعاتی ها بفروشی بهترین ماشیبنشو شاید بهت 2 میلیون تومن پول میدن ولی خودروسازها همین آهن پاره ها رو ارزونترینشو 21 میلیون تومان بهت میفروشن اونم با هزار جور شرایط و منتی که سرت میزارن والا اگه اجازه بدن مردم خودشون طراحی کنن و ماشین بسازن با این پولی که پای پراید میدن باور کنید ی ماشین با کیفیت و استاندارد 10 برابری میتونن بسازن اونوقت این شرکت های خودرو سازی با کمال وقاحت دم از زیان و ضرر میزنن گیرم که راست میگن ضرر کردن اما تقصیر کیه تقصیر مردمه یا مدیرانش یا کسانی که دزدی از این شرکت ها دست دارند
شما به مدیران عامل شرکتهای بزرگ خودرو سازی دنیا بگو
تو ایران 2 تا شرکت هست که ماشین رو از شما می خره ؛ مونتاژ می کنه و 100 درصد رو قیمت اون میذاره و به مشتری میفروشه بعد میگه زیان ده هستم . قول میدم وزنه می بندن به پاشون میپرن تو دریاچه نمک
سلام خوب وقتی این دو شرکت اینجوری داره مدیریت می شه با اینکه اینقدر دولت از اونا حمایت می کنه و تعرفه واردات خودرو را اینقدر بالا نگه داشته به خاطر اینا پس چرا با این وجود باید این دو شرکت ضرر ده باشه به نظر من دندون خراب را باید از ریشه کند دور انداخت این دوشرکت را تعطیل کنند واردات خودرو بدونه تعرفه آزاد بشه نه دیگه اینقدر کشته می دیم و نه هوا آلوده می شه و مردم همه راضی اند از مابه التفاوت مصرف بنزین ماشین های خارجی با این آشغالهای تولید داخل می شه حقوق همه کارگرهای این دو شرکت را داد و همه راضی اند
سلام این بدهی اعلام شده مربوط به سالهای گذشته است که دلار خیلی پایین بود . ببینید چه شهر فرنگی بوده این شرکتهای خودروساز که الان میخوان از مردم این سوء مدیریت خود را جبران کنند