بنز ، باراباس را دارد ، BMW هم AC Schnitzer را در آستین پنهان داشته است ، ولی آیا آئودی برگ برنده ای در میان این همه رقبای خود و تیونرهای رسمی این قلدرهای آلمانی دارد ؟ در جواب باید گفت برگ همیشه برنده آئودی ABT بوده و هست که اگر از میان خودروهای موجود در یک کلاس آئودی با تیونینگ ABT پا به میان بگذارد ، واقعا رقابت بسیار نزدیک شده و دیگر انتخاب به سلیقه باز می گردد و نه به عملکرد و زیبایی خودروها .
Sportsline برنامه های جدید خود رابرای تقویت Audi A4 , A5 , Q5 اعلام کرد .
پکیج طراحی شده برای تجهیز این مدلها به یک موتور TFSI 2 لیتری 4 سیلندر شامل ماژول کنترل موتور ABT (ABT Engine Control ) می شود که توان خروجی را به 290 اسب بخار و گشتاور را به 420 نیوتن متر رسانده است . این کمپانی از انتشار جزئیات بیشتر در زمینه عملکرد این خودروها خودداری کرده ولی گفته می شود در این مدلها حس پویایی و چالاکی و چابکی در رانندگی لذت بخش به اوج خود رسیده است .
این مدلها می توانند به پکیج های معرفی شده از چرخها گرفته تا کیتهای بدنه آئرودینامیک مجهز شوند ( البته در نظر داشته باشید که هر کدام از مدلها دارای کیت بدنه خاص هستند ) .