برنامههای فراری برای توربوشارژر دار کردن موتورهای دیگری از خانواده 458 از جمله موتور شش سیلندر میتواند در نخستین فیس لیفت از 458 پیادهسازی شود. این در حالی است که 458 کالیفرنیا t با موتور توربوی V8 ارائه شده است و بازخوردهای مثبت و منفی زیادی پیرامون آن وجود داشته است.
از جمله ایراداتی که به موتورهای توربوی فراری گرفته شده، نداشتن صدا و حس اسپرتی واقعی فراریهای کلاسیک است. در حالی که مزایایی چون بهبود راندمان و عملکرد و کاهش هزینه قابل چشمپوشی نیستند.
موتور V6 برای فراری از زمان مدل Dino سابقه نداشته است. در واقع فراری حتی به سوی موتورهای 8 سیلندر هم به سختی گرایش پیدا کرد ولی حالا دیگر از موتورهای 12 سیلندر کمتر استفاده میکند.
منابع مطلع از کار روی یک موتور 2.9 لیتری شش سیلندر V شکل با توربوشارژر دوقلو می گویند. این پیشرانه حداقل 500 اسب بخار قدرت خواهد داشت و گشتاور آن نیز بیش از 609 نیوتنمتر میباشد. این موتور میتواند روی ارزانترین مدل فراری قرار گیرد. راهحلی که همراه با مصرف سوخت کمتر و پاس کردن مقررات سختگیرانه آلایندگی نیز خواهد بود. بنابراین این خودرو را میتوان یک فراری 458 مقرون به صرفه نامید. در یک پله بالاتر موتور V8 توربو قرار میگیرد که احتمالاً نام آن به M458-T تغییر پیدا میکند. حتی ممکن است مدل شش سیلندر با نام 456 عرضه شود تا قواعد نامگذاری فراری که عدد آخر به تعداد سیلندر اشاره میکند، برهم نریزد. این خودرو سبکتر و جمع و جورتر از مدل 458 میباشد و میتواند رقیب خوبی برای پورشه 911 نیز محسوب گردد.
شایعات حکایت از برنامهریزی برای تولید 7000 دستگاه از این خودرو در سال دارند که رقمی بلندپروازانه به نظر میرسد.