بعد از ظهر تابستان، مجموعه ورزشی آزادی، هتل المپیک. نام هایی که کنار هم قرار گرفتنشان بیش از هر چیز یادآور یک مسابقه رسمی ورزشی است تا هر پدیده دیگری اما با نزدیک شدن به درب ورودی هتل کم کم متوجه اتفاقی جز یک بازی فوتبال و یا یک مسابقه کشتی می شویم. گویی کم کم لانگ شات مجموعه ورزشی آزادی به نمای بسته پرچم هایی با نوشته MVM، نزدیک به درب های ورودی هتل المپیک تبدیل می شود. هتلی که خیل جمعیت روبروی آن به خاطر نزدیک شدن رونمایی رسمی شرکت مدیران خودرو و شریک تجاری اش یعنی کمپانی Chery از دو مدل جدید است. اتفاقی که رخدادش در یک مجموعه ورزشی را می توان بعنوان یکی از تصمیمات خوب مسئولین مدیران خودرو دانست. جایی که روح ورزش در تار و پود آن در حرکت است، امروز میزبان خودروییست که برای بازار فروش حساب ویژه ای روی جوانان باز کرده است.
داستان رونمایی از مدل جدید خودرو 315 MVM تنها به سالن اجتماعات و درب ورودی هتل المپیک خلاصه نمی شد زیرا کمی آن سوتر و استادیوم آزادی همزمان با بازی پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز قرار بود یک دستگاه از خودرو 315 جدید کمپانی چری به قید قرعه به یکی از تماشاگران بازی برسد. اتفاقی که می شد پرشور بودنش را به آسانی از ساعت ها قبل پیش بینی کرد. به راستی برای یک خودرو اسپرت و جمع و جور شهری چه جایی بهتر از استادیوم فوتبال و چه اتفاقی مهمتر از تقابل دو تیم قدیمی. البته کل مراسم روز جمعه به جای خود ایراداتی هم داشت و با لقب بی نقص اندکی فاصله داشت و لی در کل رونمایی از مدل جدید ام وی ام 315 اتفاقی بود که در آینده از آن بعنوان رویدادی مثبت و موفق یاد خواهد شد.
رونمایی از 315 جدید در حقیقت زمان معرفی دو مدل از نسل جدید خودرو 315 است، وسیله نقلیه ای که در دو کلاس سدان شهری و هاچ بک پرده از چهره برداشت تا به خوبی خط و نشان کشیدن مدیران خودرو با سایر رقبای داخلی قابل درک باشد. دو کلاسی که هم اکنون با ارائه مدل های مختلف پراید گویی رتبه نخست محبوبیتشان به نام سایپا خورده باشد ولی باید در آینده نزدیک منتظر داغ شدن رقابتی باشیم که هرچه حرارتش بالا تر رود برای مشتری خوشایند تر است،چه در بازه قیمت وسیله و چه در کاربرد و کارایی.
هر دو کلاس به لطف پیشرانه 1497 سی سی در دورهای 3000 تا 4500 می توانند 140 اسب بخار توان را تولید نموده و به حد اکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعته برسند. از میان نکات ایمنی بارز این خودروها می توان به وجود کیسه هوا برای سرنشینان جلو و کمربندهای ایمنی سه نقطه ای اشاره کرد. ابزارهایی که در کنار سیستم ضد قفل برای ترمزهای (جلو دیسکی و عقب کاسه ای) خودرو در زمان نیاز درصد قابل قبولی از امنیت را برای افراد داخل خودرو به ارمغان می آورند. در یک کلام می توان گفت 315 جدید در تمامی قسمت ها از بدنه تا قوای محرک و امکانات ایمنی پیشرفتی محسوس داشته.
یکی از اتفاقات مثبت این رونمایی بی دفاع! بودن خودرو برای بازدید کنندگان بود، البته این بی دفاع بودن به معنی جنگ بین تولید کننده و مردم نیست بلکه نشان از ایده مثبت مسئولان مدیران خودرو در امر رونمایی از وسیله آن هاست. هر دو مدل (چه هاچ بک و چه سدان) بعد از ورود به محل رونمایی یعنی مدخل هتل المپیک با چهار در باز و اتاقک قابل دسترسی در برابر مردم پارک شدند تا هر کسی به نوبه خود و بر اساس میزان کنجکاوی بخشی را بررسی نماید. در کاپوت جلو، در صندوق عقب و ... به طور کامل در اختیار افراد مختلف بود که البته اگر این دسترسی کمی مدیریت شده تر برگزار می گردید ازدحام بالای مردم را دور خودروها شاهد نبودیم (البته شاید مدیران خودرویی ها خود خواهان چنین ازحامی بوده باشند!) . رویدادی که اگر با یک تست رانندگی کوتاه برای برخی از افراد همراه می شد می توانست درجه مشتری مداری را به سطح بالایی سوق دهد.
ماجرای رونمایی در نهایت به استادیوم و زمان غروب آفتاب کشیده شد. جایی که در ابتدای بازی دو خودرو روبان پیچی شده به شکل زیرکانه ای روی پیست تارتان استادیوم دور افتخار زدند تا بعد از تحمل 45 دقیقه توقف بار دیگر به ستاره نمایش بدل شوند. این جا زیر نور فلاش عکاسان، در کنار تلآلو طلایی منورها و در زمانی که هواداران میزبان سرمست از پیروزی یک بر صفر خود بودند به قید قرعه ام وی ام جدید صاحب جدید خود را شناخت تا روز شلوغ مدیران خودرویی ها با نمایشی شلوغ و تا حدودی بی نظم همزمان با پایان کار خورشید روز 14شهریور 93 پایان پذیرد و آرامش بعد از طوفان درب خانه مدیرانی ها را دق الباب کند.
به بهانه برگزاری این اتفاق سراغ ااز آقای امیر حسن امیری مدیر فروش و بازار یابی مدیران خودرو رفتیم تا کمی با راه و روش مدیران خودرو آشنایی پیدا کنیم.
قبل از هر سؤالی به سراغ محل معرفی خودرو ها می رویم، مدیران خودرو چرا استادیوم را انتخاب نمود؟
دلیل این رویداد نشان دادن عزم جزم شرکت برای پشتیبانی از ورزش و جوانان کشور است، نوعی کار فرهنگی که شاید باعث شلوغ تر شدن استادیوم ها و سوق دادن جوانان به سوی مکان های ورزشی و فرهنگی است.
قرعه کشی نیز انجام شد؟
بله، در بین دو نیمه مسابقه مدیران ارشد شرکت به همراه شرکای تجاری چینی یعنی کمپانی Cherry مراسم قرعه کشی را انجام داده و سوئیچ خودرو تحویل مسئولین استادیوم گردید تا در اسرع وقت خودرو جدید ما صاحب خود را بشناسد.
برنامه های فروش و قیمت گذاری شما به چه شکل است؟
در روز های آتی این نقشه ها و سیاست ها اعلام می گردد و مشتریان می توانند از طریق سایت مدیران خودرو از شرایط با خبر شده و اقدام به خرید نمایند.
آیا باز هم خودرو جدیدی را رونمایی خواهید کرد؟
بله، مدیران خودرو در ماه های آتی و قبل از پایان سال جاری باز محصولات جدید را رونمایی خواهد نمود که در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد گردید.
خط تولید محصولات در چه مرحله ای قرار دارد؟
در مورد تولید باید بگویم که در حال حاضر محصولات همگی به صورت CKB(مجموعه قطعات منفصل) وارد شده و تولید نیز آغاز گردیده است. در روز های آینده نیز برنامه های تحویل مانند آن چه در سؤال قبل پاسخ دادم انجام خواهد شد.
در مورد خدمات پس از فروش خبر های خوبی دارید؟
بله، خوشبختانه قطعات یدکی خودروها به میزان کافی وارد شده و شرکت به محض شروع فروش خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.
امیدوارکننده ترین اتفاق امروز برای شما چه بود؟
کیفیت بالای این محصول ، اتفاقی که در زمان خود برای نسل قبل 315 نیز وجود داشت و حالا ما بیش از هر زمان دیگری به موفقیت این محصول جدید مدیران خودرو امیدواریم.