1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نگاهی به لکسس RC 350 کوپه

نگاهی به لکسس RC 350 کوپه

18 شهریور 1393
  • 10
  • 8769

آتش‌بازی لکسس در زمین آلمانی‌ها شروع شده است. خودروهای سدان اسپرت و کوپه‌های لوکس و اسپرت هدف بزرگ این شرکت ژاپنی هستند. بدین گونه وجهه محصولات این شرکت نیز به سمت سلایق جوانانه سوق پیدا خواهد کرد.
لکسس RC350 را می‌توان ترکیبی از سه خودروی متفاوت دانست. استخوان‌بندی IS C کانورتیبل و آخرین مدل IS و همچنین GS. بدین ترتیب معماری این خودرو بر اساس پلتفرم تقویت شده IS و ساختار جلو و ستون‌های A از GS و قسمت عقب از IS برداشته شده‌اند.
در کلاس RC مدل‌های کم‌حجم RC F قدرت را هدف قرار داده‌اند. اما در RC350 هدف پیدا کردن مشتریان بیشتر بوده است. لکسس امیدوار است 25 هزار نفر در طول یک سال آینده به سمت این مدل کشیده شوند.
RC350 یک کوپه واقعی است بنابراین محدودیت‌های آن‌ها را هم به همراه دارد. فضای اندک کابین برای سرنشینان عقب یکی از همین معایب است. قسمت جلو نیز کمی باریک و تنگ به نظر می‌رسد. عمده دلیل این موضوع، استفاده از یک کنسول پهن می‌باشد. اما راحتی صندلی‌ها و کار با ابزار در فضای کاکپیت گونه غیر قابل انکار می‌باشند.
در زیر کاپوت یک موتور شش سیلندر انجام وظیفه می‌کند که از مدل IS350 به عاریت گرفته شده است. نیروی این پیشرانه 306 اسب بخار و گشتاور آن نیز 277 پوند فوت می‌باشد. برای انتقال نیرو به چرخ‌های عقب از یک گیربکس هشت سرعته خودکار استفاده می‌شود. در حالی که با پرداخت 2235 دلار اضافه می‌توان مدل چهار چرخ محرک آن را دریافت کرد که البته از گیربکس شش سرعته خودکار استفاده می‌کند. انتظار نداشته باشید که این خودرو با وجود اسپرت بودن، از گیربکس دستی هم استفاده نماید.

مدل‌های F Sport با پکیجی اسپرت و جذاب شامل جلوپنجره شبکه‌ای با حاشیه مشخص کرومی، نشانگرهای داشبورد الهام گرفته شده از مدل سوپر اسپرت LFA و چرخ‌های 19 اینچی در کنار تعدادی دیگر از تغییرات ظاهری و تریم بهره می‌گیرند.

برای خرید یک مدل F Sport باید 48 هزار دلار کنار بگذارید. بدین ترتیب یک جایگزین خوب برای ب ام و 435i با پکیج M را در اختیار خواهید داشت. هرچند RC350 نمی‌تواند در دینامیک و توانایی‌های اسپرتی پابه‌پای BMW حرکت کند، اما راحتی بیشتر و امکانات آن می‌توانند توجه طیف دیگری از خریداران را به خود جلب نمایند. البته RC350 یک برادر بزرگ‌تر با موتور هشت سیلندر 467 اسبی هم دارد که قیمت آن 60 هزار دلار است.

لکسس کوپه-نمای کلی

 

لکسس کوپه-نمای جلو

لکسس کوپه-نمای جلو

لکسس کوپه-نمای جلو

لکسس کوپه-نمای سمت راست

لکسس کوپه-نمای بالا

لکسس کوپه-نمای جلو

لکسس کوپه-نمای عقب

لکسس کوپه-نمای عقب

لکسس کوپه-نمای چراغ جلو

لکسس کوپه-نمای داخل

لکسس کوپه-نمای داخل

لکسس کوپه-نمای داخلی

لکسس کوپه-نمای فرمان

لکسس کوپه-نمای صندلی عقب

لکسس کوپه-نمای موتور




نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (10 مهر 1393 ساعت 18:01)

    من عاشق آرم L کج لکسسم

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (3 مهر 1393 ساعت 23:29)

    دفتر مرکزی شرکت لکسوس در شهر ناگویا، آیچی ژاپن قرار دارد و دفاتر بین‌المللی و مراکز عملیاتی آن نیز در شهرهای بروکسل، بلژیک و تورانس، کالیفرنیا مستقر می‌باشند.

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (1 مهر 1393 ساعت 18:54)

    طراحی داخلی واقعا زیبا و جوان پسندانه هستش مخصوصا طراحی صندلی ها که بسیار شیکه.

  • ادزیو ادزیو (19 شهریور 1393 ساعت 16:22)

    همکاری ژاپن و آمریکا یعنی این.

  • احسان ام بی احسان ام بی (19 شهریور 1393 ساعت 00:52)

    ورودی های هواش آدمو دیوانه می کنه

  • عشق خودروهای ژاپنی عشق خودروهای ژاپنی (18 شهریور 1393 ساعت 17:00)

    سوگـــــــــــــــــــــــــــه به ژاپنی یعنی فوق العادست

    عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (19 مهر 1393 ساعت 21:52)

    100 × 100 . واقعا به لکسس RC 350 با گفت سوگه

  • مهرشاد منصوری مهرشاد منصوری (18 شهریور 1393 ساعت 10:51)

    فقط یه چی می تونم بگم :عالیه

  • مازراتیوس مازراتیوس (18 شهریور 1393 ساعت 10:45)

    به نظر من چراغ های جلو شبیه NX 2015 هستش.

  • ماستانگ ماستانگ (18 شهریور 1393 ساعت 09:10)

    دست خوش ژاپنی ها، کیفیت بالا از سر تا پاش میباره.
    من از car.ir خوهش میکنم فقط ماشین های ژاپنی رو برای برسی بیارن.
    خدایی نگا داشبورد کنید........ .
    من عاشق ژاپنی ها هستم /همه چیزشون بهترینه.اگه قبول دارید +