1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لیموزین مرسدس S کلاس محصول ARES

لیموزین مرسدس S کلاس محصول ARES

14 بهمن 1393
  • 7

هنوز تا معرفی مرسدس گران قیمت پولمان و یا مایباخ پولمان زمان باقی مانده است. اما آتلیه ARES پیش‌دستی کرده و نسخه‌ای لیموزین از این خودرو را آماده می‌کند. کارگاه‌های زیادی در جهان وجود دارند که خودروهای عادی را به صورت لیموزین‌های بسیار طویل درمی آورند. اما کار ARES از آنجا اهمیت می‌یابد که می‌توانیم، یک پیش‌نمایش از خودروی فوق لوکس مایباخ پولمن را در آن ببینیم.

مرسدس کلاس اس ARES از شاسی تقویت شده و کشیده این خودرو استفاده می‌کند. اندازه XXL این خودرو، نیاز به بهبود قسمت‌های اتصال اضافی میانی خودرو دارد. در عین حال می‌توان انتظار فضایی بسیار وسیع و دلپذیر در داخل کابین را داشت.

کیت بدنه فیبرکربنی، برای کنترل افزایش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد تا افزایش وزن به نوعی جبران شود. همچنین برای ترمزها از دیسک‌های بزرگ‌تر استفاده می‌شود. چرخ‌ها نیز با نمونه آلیاژی 21 اینچی تعویض می‌شوند. ضخامت شیشه‌ها نیز به 6 میلی‌متر رسیده است. البته یک لیست کامل از ویژگی‌های ضدگلوله که باعث حفاظت از جان شما در حملات تروریستی می‌شود نیز برای این خودرو منظور می‌شوند.

در داخل کابین جادار و لوکس این خودرو، چرم ناپای ایتالیایی، آلکانترا و کربن به چشم می‌خورند. فرمان اسپرت سفارشی، تهویه مطبوع مجزا برای هر سرنشین، نمایشگرهای 17 اینچی تاشو، پرده برقی، سیستم صوتی ارتقا یافته با ساب ووفر 30 سانتی و اکولایزر 5.1 پرمیوم، نورپردازی با 8 چراغ در قسمت عقب و سایر تجهیزات لوکس رفاهی از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این خودرو می‌باشند.

در بخش پیشرانه هم موتور این خودرو تقویت شده و 600 اسب بخار نیرو تولید می‌کند که آن را قادر می‌سازد تا صفر تا صدی 4.8 ثانیه‌ای را تجربه نماید که برای یک لیموزین بسیار بزرگ و سنگین وزن، رقمی حیرت انگیز است.

 محل الصاق عکس

 محل الصاق عکس

 محل الصاق عکس

 محل الصاق عکس

 محل الصاق عکس

 محل الصاق عکس

 محل الصاق عکس

 محل الصاق عکس

 محل الصاق عکس

منبع پدال


نظرات

  • رخش جاده رخش جاده (27 اسفند 1393 ساعت 20:47)

    بقول نقی معمولی لیمویی هست !!!!!!!!!!!!!!

  • الیاس1 الیاس1 (14 بهمن 1393 ساعت 23:18)

    من یه دونه از اینا دارم تو خوابام
    اما نمیدونم گفتنش ریا ست یا نه

  • کیهان عسگری کیهان عسگری (14 بهمن 1393 ساعت 20:49)

    شاهکاره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (14 بهمن 1393 ساعت 15:57)

    لوکسی که لوکستر شد

  • علی فلاحت علی فلاحت (14 بهمن 1393 ساعت 13:10)

    دیگه پولمن قراره چی باشه خدا می دونه

  • حسین معمار حسین معمار (14 بهمن 1393 ساعت 09:15)

    من چند وقت پیش یه پارس 6 در دیدم :دی....تو ایران این و اونور کلاس اس

  • آفرین آفرین (14 بهمن 1393 ساعت 06:55)

    حرف اول صنعت اتومبیل سازی دنیا ، فقط بنز