نسخه تولیدی از خودروی اینفینیتی Q60 از طیف وسیعی از موتورهای مرسدس بنز به عنوان قلب تپنده استفاده خواهد نمود. این خودرو که جانشین کوپه اینفینیتی G37 میشود، قرار است سال آینده وارد بازارها شود.
مدلی که از این خودرو در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد، کانسپتی با پیشرانه شش سیلندر با توربوشارژر دوقلو بود که با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک جفت میشد. اما موتور اصلی و نهایی این خودرو، در واقع یک نسخه بهینه شده از موتور شش سیلندر مرسدس بنز با حجم 3.0 لیتر و 332 اسب بخار قدرت و 479 نیوتن متر گشتاور تولیدی میباشد که با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه نیرو را به چرخها میرساند.
پیشرانه بعدی هم یک موتور هشت سیلندر V شکل است که 4.7 لیتر حجم دارد و از توربوشارژر دوقلو سود میبرد. این موتور هم 408 اسب بخار قدرت تولید میکند. بعلاوه یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری با تنفس طبیعی و یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری در مدل هیبریدی هم در دسترس خواهند بود.
متأسفانه خبری از موتور اژدهاگونه نیسان GT-R برای این خودرو نیست. بنابراین پروژه ساخت یک اینفینیتی با قوای نیسان GT-R نیز به واسطه هزینه بالای آن به بایگانی سپرده شده است.