1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

3 مرداد 1394
  • 0
  • 13854

پاور واگن به فرمت‌های مختلف در ۶۰ سال پیش تولید می‌شد، ولی دوج هیچ‌گاه چیزی مانند این پاور واگن مدل ۱۹۴۹ نساخته است.

دوج پاور واگن، اولین بار در سال ۱۹۴۵ به عنوان یک نسخه شهری از سری کامیون‌های نظامی WC دوج معرفی شد. این وسیله که به شکل یک تراک کاربردی طراحی شده بود، به صورت استاندارد با یک دیفرانسیل چهار چرخ متحرک همراه بود و برای پیشرانه از یک موتور ۳/۸ لیتری شش سیلندر استفاده می‌کرد.

این کامیون در سال ۲۰۱۲ به زیر دستان «لگاسی کلاسیک تراکز» رفت و اکنون تبدیل به یک سنگ‌نورد واقعی شده است. در این پاور واگن، مجموعه‌ای پیچیده از تنظیمات سیستم تعلیق به کار رفته که همگی در کف بارگیر و چارچوب محافظ آن جاسازی شده‌اند. موتور اولیه شش سیلندر در یک ردیف نیز با یک نسخه بهینه‌سازی شده از موتور شورولت LS3 V-8 جایگزین شده است. کابین کامیون به اندازه ۲ اینچ کشیدگی پیدا کرده و بارگیر آن نیز به صورت یک قطعه سفارشی است.

قیمت ۸۰ هزار دلاری این تراک، تنها با عظمت و ابهت آن مطابقت می‌کند. در حالی که این وسیله نقلیه برای شرایط سخت خارج از جاده ساخته شده، به نظر می‌رسد که بیشتر عمر آن ب روی آسفالت خواهد گذشت؛ مگر آن که مالک بعدی آن به اندازه کسانی که آن را ساخته‌اند، سرخوش و ماجراجو باشد.

 ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

 

 ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

 ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

 ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

 ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

 ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

 ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

 ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

 ساختن صخره نورد از وانت داج مدل 1949

منبع پدال



نظرات