پورشه تمام مدلهای ۹۱۱ کاررا را همراه با توربوشارژر بروزرسانی کرده و به دنبال آن از اولین فیسلیفت تارگا 4 و 4S و همچنین کاررا 4 و 4S در هر دو مدل کوپه و کانورتیبل رونمایی کرده است.
پورشه با پیروی از مدلهای جدید ۹۱۱ های کاررا و کاررا S دیفرانسیل عقب، که اخیرا با موتور شش سیلندر تخت دو توربو ۳.۰ لیتری رونمایی شدند، تارگا 4 و 4S و همچنین کاررا 4 و 4S را هم به این موتور مجهز کرده است. پیشرانه جدید قادر به تولید توان ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر در پوشش کاررا ساده، و توان ۴۱۴ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر در مدل کاررا S، هست که هرکدام ۲۰ اسب بخار و ۶۰ نیوتن متر افزایش داشتهاند.
انتخاب گیربکس بدون تغییر باقی مانده و شامل یک گیربکس هفت دنده دستی و یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه PDK میشود که در حال حاضر با یک سیستم جدید کنترل تمام چرخ محرک الکترو-هیدرولیکی، سریعتر از گذشته عمل میکند. شاسی PASM دوباره مهندسی شده و ارتفاع آن، به صورت استاندارد در تمام ۹۱۱ های چهار چرخ محرک، ۱۰ میلیمتر کاهش یافته است.
پورشه حتما از اینکه برای اولین بار، کاررا 4 به سرعت بیشتر و شتاب بهتر از همتایان دیفرانسیل عقب خود دست یافته میبالد، زیرا کار بزرگی انجام داده است. به همراه نصب پکیج اختیاری PDK و Sport Chrono ، پر کردن ۰ تا ۱۰۰ برای مدل کاررا 4، در ۴.۱ ثانیه (۰.۴ ثانیه کمتر از مدل قبلی) و برای مدل 4S در ۳.۸ ثانیه (۰.۳ ثانیه کمتر) صورت میگیرد.
کابریولت S و ۹۱۱ تارگا 4 به همراه این کیتها ۰.۲ ثانیه دیرتر ۰ تا ۱۰۰ را از همتایان معمولی خود پر میکنند، در حالی که حداکثر سرعت آنها با توجه به مدل و تجهیزات بین ۲۸۷ و ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت متفاوت میباشد.
پورشه میگوید، تمام مدلها مصرف سوخت بهتری از پیشینیان خود دارند، ۹۱۱ کاررا 4 کابریولت بدون پکیج PDK با کاهش ۰.۸ واحد، ۷.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر میسوزاند، و ۹۱۱ کاررا S کابریولت و ۹۱۱ تارگا 4S، هر دو با پکیج PDK، مقدار ۸.۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر میسوزانند.
مانند قبل، تمام مدلهای چهار چرخ محرک ۹۱۱ با افزایش ۴۴ میلیمتری قسمت عقب و نوار قرمز رنگ بین چراغهای عقب همراه هستند.
به غیر از این تغییرات، همه مدلهای کاررا و تارگا 4 و 4S از تمام پیشرفت و بروزرسانیهای برادران 2WD خود بهرهمند خواهند بود، که شامل چراغهای جلو بهبودیافته همراه چراغ روزتاب چهار نقطهای، بهینه سازی سپر، دستگیره درب جدید، چراغهای عقب جدید، و طراحی مجدد درب عقب با ورودی هوای عمودی میشوند. همچنین یک فرمان جدید، یک حالت رانندگی جدید و یک سیستم سرگرمی بهروز با صفحهنمایش لمسی ۷ اینچی از جمله تغییرات کابین خواهند بود.
قیمت گذاری برای بازارهای غیر اروپایی هنوز اعلام نشده است، اما قیمت مدلهای جدبد در آلمان به شرح زیر است. تحویل فیسلیفت ۹۱۱ مدل کاررا و تارگا 4 و 4S از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.
۹۱۱ کاررا 4 (یورو) 103983
۹۱۱ کاررا 4S (یورو) 118144
۹۱۱ کاررا 4 کابریولت (یورو) 117073
۹۱۱ کاررا 4S کابریولت (یورو) 131234
۹۱۱ تارگا 4 (یورو) 117073
۹۱۱ تارگا 4S (یورو) 131234