داج وایپر GTS قبل از رفتن به کارگاه تیونر آلمانی، گایگر قدرتی 645 اسبی و گشتاوری 813 نیوتن متری دارد اما با نوازش پیشرانه آن، قدرتش به 700 اسب بخار (710PS) افزایش خواهد یافت.
افعی میانسال داج، با موتور تنفس طبیعی تمام آلومینیومی V10 با حجم 8.4 لیتر این روزها در سایه هلکت سوپرشارژر 707 اسبی قرار گرفته است و با وجود قیمت بالاتر، توان رقابت با آن را از دست داده است. از سویی فشار از طرف کوروت Z06 نیز به نهایت رسیده است. همین موضوع باعث شده تا شایعه نگرانکننده بازنشستگی وایپر در سال 2017 توسط گروه فیات کرایسلر بدون درنظر گرفتن جایگزینی برای آن را بشنویم.
در هر صورت، گایگر سیستم اگزوز این خودرو را اصلاح کرده و هدر و کاتالیزور اسپرت مسابقهای برای آن درنظر گرفته است. همچنین ECU موتور نیز مجدداً برنامهریزی شده است. قدرت 700 اسبی موتور دوپینگی در دور 6100 حاصل میشود و شگتاور 861 نیوتن متری آن نیز از دور موتور 5500 در دسترس قرار میگیرد.
در هر صورت، گایگر سیستم اگزوز این خودرو را اصلاح کرده و هدر و کاتالیزور اسپرت مسابقهای برای آن درنظر گرفته است. همچنین ECU موتور نیز مجدداً برنامهریزی شده است. قدرت 700 اسبی موتور دوپینگی در دور 6100 حاصل میشود و شگتاور 861 نیوتن متری آن نیز از دور موتور 5500 در دسترس قرار میگیرد.
علاوه بر تقویت موتور، پکیج سیستم تعلیق با کاهش 30 میلیمتری ارتفاع با هزینه 4700 یورو و کیت آئرودینامیکی بدنه از جنس فیبر کربن همراه با اسپویلر و دیفیوزر جدید با هزینه 5866 یورو قابل سفارش میباشند.