1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پورشه کیمن با تیونینگ تک ‌آرت

پورشه کیمن با تیونینگ تک ‌آرت

29 دی 1394
  • 0
  • 4921

در سال 2006 تِک‌آرت برنامه‌ی ارتقای GT اسپرت برای نسل اول پورشه کیمن S را معرفی کرد. خودرویی که با 380 اسب بخار نیرو می‌توانست به جان خیابان‌ها بیافتد و سرعت 300 کیلومتر بر ساعت را ثبت کند.

پورشه کیمنی که تک‌آرت تدارک دیده بود یک بال ثابت داشت و زاویه نهایی دینامیکی‌اش قابل تنظیم بود. قسمت جلویی این خودرو با ورودی هواهای بزرگ و یک خروجی بر روی درب کاملاً سفارشی بود. حالا کیمن 981 با پکیج اسپرت جدیدی ارائه می‌شود که ما را به یاد همین تیونینگ قدیمی می‌اندازد.

جدا از اسپویلر عقب ثابت خودرو شما می‌توانید برای تجربه‌ی رانندگی جذاب‌تر آپشن های زیادی را انتخاب کنید. ارتقای شاسی‌ها، سیستم اگزوز اسپرت قدرتمند، رینگ‌های سبک‌وزن و مجموعه‌ی کاملی از آپشن های درون کابین که دست شما را در انتخاب آپشن باز می‌گذارد. تک‌آرت همچنین رینگ‌های 21 اینچی فرمول 3 آلیاژ سبک مصنوعی را برای این خودرو انتخاب کرده است. این رینگ‌ها به شکل 5 پره‌ی دوقلو هستند و استایل مناسبی را برای کیمن به ارمغان آورده‌اند.

اگر طراحی بیرونی خودرو را یک معیار مهم در نظر بگیریم باید بگوییم که طراحی ساده و درعین‌حال بسیار دینامیک این خودرو برای کیمن یک نوع ریسک است. به‌طورکلی این کیت بدنه کیمن را به‌اندازه‌ی پرچم‌دار کمپانی یعنی GT4 تهاجمی نشان می‌دهد.

درهرحال طراحی بیرونی کیمن را می‌توان به روش‌های مختلف دست‌خوش تغییر کرد اما رها کردن بال عقب این خودرو به حال خود قطعاً یک کار اشتباه است. پورشه‌های زیادی وجود دارند که با کیت بدنه‌ی مناسب، طراحی فوق‌العاده‌ای را رقم‌زده باشند اما از لحاظ ظاهری در مقایسه با GT4 چیزی برای گفتن ندارند.

 پورشه کیمن با تیونینگ تک ‌آرت

 

 پورشه کیمن با تیونینگ تک ‌آرت

 پورشه کیمن با تیونینگ تک ‌آرت

 پورشه کیمن با تیونینگ تک ‌آرت

 پورشه کیمن با تیونینگ تک ‌آرت

 پورشه کیمن با تیونینگ تک ‌آرت

منبع پدال



نظرات