ورود
فولکس واگن بعد از رسوایی دیزل گیت، دستی به پیشرانههای بنزینی و دیزلی خود میکشد. هفتمین نسل از فولکس واگن گلف قرار است با دو موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر جدید و 1.0 لیتری سه سیلندر توربو ارائه شود.
موتورهای 1.5 لیتری بنزینی و دیزلی، جایگزین موتور 1.4 لیتری فعلی خواهند شد. از سویی نسخه دیزلی هم به ویژگیهای موتور 1.6 لیتری TDI نزدیک است و شاید جایگزین آن هم باشد. موتور 1.5 لیتری علاوه بر تجهیز به سیستم توربوشارژر میتواند به سیستم غیر فعال سازی سیلندرها نیز تجهیز شود که باعث کاهش مصرف سوخت آن میشود.
اما نکته جالب اینکه نسخه فیس لیفت فولکس واگن گلف در همان ابتدا این سه پیشرانه را دریافت نمیکند. بلکه این موضوع نیاز به گذشت زمان دارد. این پیشرانهها گرانتر از موتورهای فعلی هستند زیرا برای مقررات کاهش گازهای آلاینده بهینه شدهاند. این پیشرانهها همچنین روی فولکس تیگوان جدید، آئودی A1 و آئودی A3 و تعدادی از مدلهای سئات و اشکودا در دسترس خواهند بود.