خودروی X6 فالکون بامو با تیونینگ AC اشنیتزر چندی پیش بهصورت رسمی در نمایشگاه اسن آلمان به نمایش درآمد. حالا این کمپانی میخواهد با نمایش دوبارهی این خودرو در نمایشگاه ژنو توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.
X6 در کلاس خود بهصورت استاندارد یک کراس اور لوکس خودنما محسوب میشود و تیونینگ و سفارشیسازی AC اشنیتزر هم باعث نشده که ذرهای از ویژگی زرقوبرق دار این خودرو کاسته شود. تغییرات و بهروزرسانی فنی و ظاهری خودرو توسط این شرکت تیونینگ نهتنها باعث شده که X6 به یک خودروی اسپرت شکیل و شگفتانگیز تبدیل شود بلکه تمام مشخصات فنی پیشرانه هم نسبت به مدل استاندارد بهبود پیدا کرده است.
به گفتهی AC اشنیتزر تغییرات ایجاد شده در مدل 30d (که ضعیفترین پیشرانه این مجموعه است) باعث شده که مدل اصلی در عملکرد به گرد پای مدل تیونینگ شده هم نرسد، درهرحال سوای از ادعای مطرحشده باید اشاره کنیم که نیروی تولیدی این خودرو از 254 اسب بحار نیرو به 304 اسب بخار نیرو افزایش پیدا کرده است. مدل قویتر یا 50d این خودرو هم با افزایش قدرت 48 اسب بخاری حالا 355 اسب بخار نیرو تولید میکند. قدرت در مدل سری M هم از 567 اسب بخار نیرو به عدد حیرتانگیز 641 اسب بخار نیرو رسیده است.
قدرت بیشتر در این خودرو با پکیج ظاهری تهاجمیتری همراه شده است. پکیج ده قسمتی ظاهری این خودرو متناسب با تأکید بر ویژگیهای مکانیکی خودرو در نظر گرفته شده است و بدنهی خودرو به ترتیب در جلو و عقب بهاندازهی 50 و 90 میلیمتر گستردهتر شده است.
ارتفاع این خودرو هم به لطف مجموعه کمکفنرهای AC اشنیتزر بهاندازهی قابلتوجهی کم شده است و این تغییر در سیستم تعلیق، کنترل و دقت فالکون را بالا برده است. درنهایت رینگهای آلیاژی 20 و 22 اینچی پرهی دوقلو AC1 بهینهشدهی این خودرو پایداری خودرو را بهبود بخشیده است.