مرسدس AMG 6x6 با تیونینگ منصوری

21 خرداد 13946:03
4 دقیقه


مرسدس  AMG 6x6 با تیونینگ منصوری

آیا تا به حال کسی گفته است که: "مرسدس بنز جی 6X6 خودروی خاصی نیست؟" هنوز نه، ولی شاید در آینده کسی پیدا شود! برای همین منصوری آستین خود را بالا زده تا دیگر حتی فکر این موضوع هم به سر کسی خطور نکند. می‌پرسید چطور؟

برای شروع، طبق گفته منصوری می‌توانید از فیبر کربن به‌جای فلز بدنه استفاده کنید. در ادامه داخل کابین را از آنچه که هست مجلل‌تر در نظر بگیرید و کمی هم در عملکرد خودرو انتظار پیشرفت داشته باشید. تا یادمان نرفته بگوییم که حتی اسم خودرو هم جذاب‌تر شده است. این خودرو را جی 6X6 گرونوس صدا کنید. حتی رنگ زرد بدنه خودرو هم شما را میخکوب خواهد کرد.

عملکرد بهبودیافته خودرو هم قابل لمس است. چراکه 292 اسب بخار دیگر را نیز در زیر کاپوت خودرو جای داده‌اند. موتور 5.5 لیتری 8 سیلندر این خودرو حتی خصوصیات مسابقه‌ای نیز دارد.

بنابراین به لطف مهندسی هوشمندانه و پیستون‌های جدید، یاتاقان، میل‌لنگ و سیلندرها و دیگر قطعات، اکنون جی 6×6 قدرت کم‌نظیر 828 اسب بخار را تولید می‌کند. جالب است بدانید که گشتاور این غول 6 چرخه به 1000 نیوتن متر محدود شده است.

سیستم اگزوز این خودرو نیز دستخوش تغییرات شده است. به‌نوعی تمام قطعات آن و حتی لوله اگزوزها نیز تغییر کرده‌اند.

منصوری از نظر ظاهری هم این خودرو را تغییر داده است. عمده این تغییرات به‌کارگیری فیبرکربن در بدنه و قاب آینه‌ها می‌باشد. جلوی خودرو با مدل‌های دیگر نظیر جی 63 صحرا زیاد تفاوتی ندارد.

جلوپنجره و درب موتور خودرو جای خودش را به فیبر کربن داده است تا موتور بتواند راحت‌تر نفس بکشد. در حقیقت هر عضوی از بدنه خودرو که نسبت به مدل پایه تغییر داده شده، از جنس فیبرکربن است.

اگر تا به حال معتقد بودید که چراغ‌های جی 63 برای دید در شب کافی نبوده، حالا منصوری چند چراغ بر روی سقف تعبیه کرده است که البته فریم آنها هم طبق انتظار از جنس فیبرکربن می‌باشد.

 مرسدس  AMG 6x6 با تیونینگ منصوری

 مرسدس  AMG 6x6 با تیونینگ منصوری

 مرسدس  AMG 6x6 با تیونینگ منصوری

 مرسدس  AMG 6x6 با تیونینگ منصوری

 مرسدس  AMG 6x6 با تیونینگ منصوری

 مرسدس  AMG 6x6 با تیونینگ منصوری

 مرسدس  AMG 6x6 با تیونینگ منصوری

 مرسدس  AMG 6x6 با تیونینگ منصوری

منبع: پدال
نظرات کاربران
اسکالید
اسکالید
22 خرداد 1394
منم کمی با شما موافقم آقا سجاد چراغ های اصلی خودش چه در جلو و چه در قسمت عقب قشنگ تر هستند ونکته بد دیگه درمورد چراغای عقب اینه که یکیشون مه شکنه و یکیشون دنده عقب که تو خودروهایی مثل تندر 90 و مزدا 3 و .. دیده شده و به شدت رو اعصابمه ولی چراغای رو سقف رو خیلی حال کردم