بسترن B30 1396-1399

کشور
چین چین
شرکت خدمات دهنده
بهمن یدک
نوع عرضه
مونتاژ
قیمت کارخانه
توقف تولید
قیمت بازار
توقف عرضه
مشخصات فنی بسترن B30
0 KM/H
حداکثر سرعت
0 ثانیه
شتاب 0 تا 100
کلاس بدنه
سدان
حجم موتور
1598 سی سی
نوع موتور
بنزین سوز
تعداد سیلندرها
4
نوع جعبه دنده
اتوماتیک تیپ ترونیک
مصرف سوخت ترکیبی
لیتر در 100 کیلومتر
مشخصات فنی بدنه
کلاس اتومبیلC Segment
وزن1270 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو/
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب/
مشخصات فنی موتور
تعداد سوپاپ ها16
آرایش قرار گیری سیلندرهاخطی مستقیم
محل قرار گیری موتورموتور جلو
سیستم سوخت رسانیانژکتوری پاشش چند نقطه ای
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار)107 اسب بخار در 5500 دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر)155 نیوتن متر در 3600 دور بر دقیقه
توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) اسب بخار بر لیتر
ظرفیت باک50 لیتر بنزین + لیتر گاز + لیتر باک سوخت دوم
روغن مناسب برای خودرو5w40 SM
مشخصات جعبه دنده ( Transmission )
تعداد دنده (جلو)6
محل قرار گیری اهرم تعویض دندهکنسول میانی
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت)موتور جلو دیفرانسیل جلو
سیستم ترمزها
نوع سیستم ترمزچهار چرخ دیسکی ABS چهار کاناله
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلودیسکی خنک شونده
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقبدیسکی
سیستم تعلیق و فرمان
تعلیق جلومک فرسون به همراه میل تعادل با پاسخ دهی سریع
تعلیق عقبنیمه مستقل به همراه میل تعادل
کمک فنرهای جلوهیدرولیکی
کمک فنرهای عقبهیدرولیکی
نوع سیستم فرمانبرقی (ESP) ساخت شرکت Thyssenkrupp
عملکرد اتومبیل
حداکثر سرعت0 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه)0 ثانیه
مصرف سوخت شهری(بنزین) لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگییورو 5
محدوده گارانتی
محدوده گارانتی3 سال یا 100 هزار کیلومتر
امکانات رفاهی بسترن B30
کیسه های هوا ( نوع و تعداد )راننده / سرنشین جلو
سیستم های پایداری و کمک رانندهسیستم ترمز کمکی BA / سیستم کنترل پایداری ESP / سیستم ترمز ضدقفل ABS / سیستم توزیع متوازن نیروی ترمز EBD / سیستم کنترل کشش TCS / سیستم HHC
سیستم های امنیتی و حفاظتیدارای سیستم ایموبلایزر
نوع غربیلکبا روکش چرمی / دارای کلید های کنترل سیستم صوتی روی فرمان
سیستمهای تهویه مطبوعدستی
سیستم صوتی و تصویریپخش موزیک از طریق AUX / USB / Bluretooth
سیستمهای مولتی مدیاسیستم مولتی مدیا پیشرفته همراه با نمایشگر 7 اینچی لمسی / دارای سیستم رهیاب با نقشه ی کامل ایران
سیستم صندلیهای جلوروکش ترکیب چرم و پارچه / دارای کمربند ایمنی پیش کشنده
سیستم صندلیهای عقبدارای قابلیت تاشوندگی برای یکپارچه شدن فضای صندوق عقب و کابین
سیستم آیینه هاآینه های جانبی برقی دارای گرمکن / دارای راهنمای روی آینه
سیستم شیشه هاشیشه بالابر جلو و عقب برقی / مجهز به سیستم آنتی ترپ
سیستم های سقفسانروف
سیستم روشنایی جلوقابلیت تنظیم ارتفاع چراغ های جلو / دارای مه شکن / دارای چراغ روز daylight / دارای قابلیت روشن و خاموش شدن چراغ ها به صورت خودکار
سیستم روشنایی عقبدارای مه شکن عقب / چراغ ال ای دی دنده عقب
سیستم های کمک رانندگیدوربین عقب ، کروز کنترل
1 دقیقه


خودروی فاو بسترن بی30 - Besturn B30 گروه بهمن، جایگزین محصول بزرگتر بسترن در ایران، مدل B50F شد.  بسترن بی 30 یک سدان کوچک شهریست که رقیب خودروهایی چون دنا پلاس و  برلیانس H330 می باشد. این خودرو اولین بار درسال ۲۰۱۰ رونمایی شد و تا چند سال بدون فیس لیفت ماند تا سال ۲۰۱۵ که بروز رسانی شد و خودرو بر روی پلت‌فرم PQ 32 ساخته شد.

نظرات کاربران
امين
امين
2 تیر 1400
با سلام خدمت دوستان گرامي. من ديروز يه بسترن 1400 خريدم. ماشين قبليم ساندرو بوده. ميخوام نظر خودمو در مورد بسترن قبل از عادت كردن به معايبش بگم. چون زماني كه عادت كني ديگه به چشم نمياد. در ابتدا بايد به كندي و لختي ماشين اشاره كنم. احتمالا بيشتر ماشين هاي اتومات و ميان رده اين مشكلو دارن. ولي واقعا داره منو اذيت مي كنه. معمولا دارم روي اسپرت رانندگي مي كنم كه اين مشكل به چشم نياد. داشبورد و كنسول بسيار ساده هست و ظرف 2 روز بهش عادت مي كني. جذابيت داخل كابين زياد نيست. مشكل بعدي كولر ماشينه كه به نظرم از ساندرو هم ضعيف تره. لاستيك ها به نظرم مناسب اين ماشين نيست. اما در عوض فضاي زياد داخل كابين، صندوق جادار، دنده اتومات ، كيفيت قابل قبول داشبورد و كنسول، سانروف؛ كروز كنترل، اي اس پي و يك سري موارد ديگه باعث رضايت ميشه.