1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اعلام قیمت بسترن B30، محصول به تولید بازگشته بهمن موتور

اعلام قیمت بسترن B30، محصول به تولید بازگشته بهمن موتور

11 خرداد 1402
  • 5

بهمن موتور که به تازگی مقدمات تولید بسترن B30 را با تاخیری چند ساله فراهم کرده، قیمت جدید این خودرو را اعلام کرد.

بهمن موتور به تازگی با بازیابی لوازم یدکی این خودرو، آن را به خط تولید بازگردانده. با این حال مشخص نیست که تولید B30 ادامه دار خواهد بود و یا صرفا تعداد محدودی از آن با موجودی انبار گروه بهمن ساخته می شوند.

همچنین این خودرو برای پاس کردن استانداردهای 85 گانه تغییرات جزئی را نسبت به قبل تجربه کرده و به‌زودی قرار است به سازمان‌ها و ارگان‌هایی چون تاکسی‌رانی واگذار شود. علاوه بر این، گروه بهمن تعدادی از آنها را به نمایندگی‌ها نیز ارسال کرده است.

قیمت بسترن B30

خبرها حاکی از آن است که شرکت تولیدکننده با احتساب هزینه‌های نظیر شماره‌گذاری برای بسترن B30 قیمت کارخانه ای ۸۱۰ میلیون تومان را در نظر گرفته است. این خودرو قرار است به‌شکل مستقیم با جک جی ۴، دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک به رقابت بپردازد.

گروه بهمن مدتی قبل با تامین قطعات بسترن B30 توانست تولید آن را بار دیگر آغاز کند. البته تعداد این قطعات محدود بوده و مشخص نیست تولید این خودرو تداوم خواهد داشت یا خیر. همچنین این خودرو برای پاس کردن استانداردهای ۸۵گانه تغییرات جزئی را نسبت به قبل تجربه کرده و به‌زودی قرار است به سازمان‌ها و ارگان‌هایی چون تاکسی‌رانی واگذار شود. علاوه بر این، گروه بهمن تعدادی از آنها را به نمایندگی‌ها نیز ارسال کرده است.

معرفی اجمالی بسترن B30

گفتنی است بسترن B30 به یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

این سدان اقتصادی کلاس C از امکانات متعددی چون سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، دوربین و سنسور عقب، مانیتور، کروز کنترل، سنسور نور، دی لایت، فرمان برقی، 2 کیسه هوای ایمنی و سانروف بهره می‌برد.



نظرات

  • مهدی مهدی (17 خرداد 1402 ساعت 11:40)

    با سلام.۳ساله که بسترن b30 دارم واقعا از دنا و تارا و ایرانیا بهتر و امنتره.
    قبلا دنا داشتم.از نزدیکامون هم تارا داره واقعا قابل مقایسه نیستن.
    البته نظر من اینه.

  • وحید وحید (16 خرداد 1402 ساعت 07:49)

    دوستان یه سوال... اگر واقعا با قطعات موجود در انبار ساخته شدن پس اصولا خرید قطعات برای همان زمان تولید بسترن برای 2 یا سه سال پیش هست. پس به چه حقی با قیمت دلار روز و قیمت روز میفروشه؟ این نماد بارز احتکار هست. یا باید به قیمت همون آخرین تولید فروخته بشه یا اصلا فروشی انجام نشه

  • علی علی (14 خرداد 1402 ساعت 04:03)

    قیمت ۸۱۰ میلیون برای بسترن خیلی بالاست.اینجاست که شورای رقابت باید قیمت بسترن رو هم مشخص کنه.

  • علی علی (12 خرداد 1402 ساعت 21:12)

    خودرو قدیمی بجاش محصول جدید بسترن بزنه

  • بهمن بهمن (11 خرداد 1402 ساعت 18:41)

    خب از نظر قیمت هم با دنا و تارا اتومات کارخانه ایی رقابت کنه نه اینکه به قیمت بازار آزاد بفروشه به خلق الله.
    خدایی این خودروساز خصوصیا خیلی پررو شدن کلا منحل کنن خیلی به نفع مردمه.
    حیف اسم بهمن که با اینا هم اسم شدم