1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. دیده شدن فراری 488 هیبریدی با پوشش استتاری!

دیده شدن فراری 488 هیبریدی با پوشش استتاری!

29 آبان 1397
  • 0

به تازگی تصاویری از یک فراری 488 با پوشش سفید رنگ در جلو و عقب درز کرده است.

برخی بر این باورند که این خودرو 488 هیبریدی است که در حال آزمون جاده ای بوده و احتمالا موتوری V6 نیز برای آن تعبیه شده است.

 دیده شدن فراری 488 هیبریدی با پوشش استتاری!

بی شک این خودرو حداقل از نظر پوشش استتاری سفید رنگ شبیه به نمونه های آزمون دیگر 488 است که قبلا دیده شده بودند. متاسفانه کیفیت این عکس ها به نحوی است که به سختی می توان عناصر طراحی را در این خودرو تشخیص داد. فیلم قبلی که از نمونه آزمونی مشابه در Fioranio منتشر شده بود خودرویی کاملا بی صدا را نشان می داد بنابراین ممکن است این مدل نیز بی صدا بوده باشد.

 دیده شدن فراری 488 هیبریدی با پوشش استتاری!

نکته جالب آن است که این تصاویر به همراه نام Dino 488 Hybrid منتشر شده اند. همه می دانند که فراری در حال توسعه محصولات هیبریدی خود است و تکنولوژی V6 را نیز در دست ساخت دارد. هم چنین شایعه شده است که V6 Dino جدید در راه است. بنابراین این سوال پیش می آید که آیا واقعا Dino با ساختار V6 هیبریدی احیا خواهد شد؟ البته منبع انتشار این تصاویر مشخص نیست و در نتیجه منبع اطلاعات درز کرده همراه با آن نیز مشخص نیست. گفته می شد چنین ساختاری در 488 می تواند نیرومحرکه ای برقی با موتور V8 را شامل شود اما نسخه ای V6 در این ساختار هیبریدی نیز منطقی به نظر می رسد.



نظرات