این خودروی تویوتا نیز برخلاف رقبای کرهای خود چندان پرآپشن ظاهر نشده و صفحه نمایش 7 اینچی لمسی آن نیز چندان پیشرفته یا فوق حساس به نظر نمیرسد.
Chr، کولاک جدید تویوتا در میان کراساوورهایی که هر روز محبوبتر میشوند. تویوتا تلاش دارد این محصولش را در شمار CUVها یا کراسهای کاربردی به همگان بشناساند. CHR مخفف کلمات کوپه با "قابلیت حرکت در ارتفاع" در زبان لاتین است و آن را در دو تریم XLE و نوع پریمیوم ارائه میدهند.
همانطور که از نامش برمیآید و در ذهن میگنجد، نسخه XLE پریمیوم به طیف وسیعی از گزینههای ویژه مجهز است که در XLE ساده وجود ندارد. با این وجود هر دو نسخه این خودروها به یک اندازه جذاب هستند.
اغلب گفته میشود که این کوپه قدبلند، ویژگیهای جالب بسیاری دارد که در هر دو دامنه خارجی و خارجی دیده میشود. در نمای جلوی خودرو شاهد چراغهای خوشهای و کشیدهای هستیم، که آرم تویوتا آنها را از هم مجزا کرده است. البته نمیتوانید تنها، به زیبایی چراغها بسنده کرده و از فناوری چراغهای LED و روزتاب آن چشمپوشی کنید.
تویوتا CHR با 10 ایربگ از پکیج P تویوتا بهره میبرد که شامل سامانههای کمک راننده مانند سیستم شناسایی عابران در هنگام حرکت روبه جلو، سامانه کمکی نگهدارنده بین خطوط، چراغهای اتوماتیک با تابش پرتو بالا و رادار دینامیکی کروز کنترل میشود. در این میان میتوان به بسته جدید دیگری موسوم به مجموعه استار اشاره کرد که شامل دو فناوری به نامهای هیل استارت و بریک هولدز است. بریک هولدز یک سامانه جدید در تویوتاست.
با فشار روی دکمه نگهدارنده ترمز شما این سامانه را فعال میکنید. بنابراین سیستم بدون نیاز به فشار روی پدال ترمز متوقف میشود. در این حالت چراغهای ترمز مانند یک ترمز معمولی عمل میکنند. صفحه نمایش نیز علامت نگهدارنده ترمز را برایتان نشان خواهد داد. برای آزاد کردن ترمز و ادامه رانندگی به سادگی پدال گاز را فشار دهید. برک هولدزدر هر استارت رانندگی فعال خواهد شد
علاوه بر اینها روی آینههای جانبی خودرو میتوانیم نشاندهندههای نقاط کور را ببینیم.
اما تویوتا سی اچ آر چندان هم بینقص به نظر نمیرسد. موتور این خودرو کم حجم است و همخوانی آن با گیربکس cvt باب میل بسیاری از کارشناسان دنیای خودرو نیست.این خودروی تویوتا نیز برخلاف رقبای کرهای خود چندان پرآپشن ظاهر نشده و صفحه نمایش 7 اینچی لمسی آن نیز چندان پیشرفته یا فوق حساس نشان نداده است.
مانند بسیاری از کراساوورها یا شاسیهای درون بازار قابلیت محرک چهارچرخ نیز ندارد. بنابراین بهتر است به هر دو مدل هیبریدی این خودروها به چشم یک خودروی شهری بنگرید و از مانورهای قدرتمندانه با آن چشم بپوشید.