درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
این مدیران خودرو سازی, به این روش سالهاست که حرف خودشون را به کرسی نشاندندو همیشه هم جواب گرفتند. نمایندگان مجلس و سران قوای محترم, این روش حل مسئله خودرو سازان مشکل را حل نمی کند. لطفا روش برخوردتان با خودرو سازان را حل کنید.
شده گرو کشی, در واردات را بستند , با عدم تولید و این بازی ها قیمتها را بردند بالا, و ...
این صنعت خودرو با این روش مدیریت به درد کشور اسلامی ایران نمی خورد.
چهل سال هنوز نتونی یه پراید سر هم کنی باید دربش گل گرفت.کشورهایی دیگه دارن راهی پیدا میکنن تو مریخ زندگی کنن ما دنبال تامین قطعه پراید
خودروسازان یا پولمون راپس بدهند و یا اینکه همون لاشه های خودروی ناقص را تحویل دهند خودمون بهتر میتونیم کاملش کنیم و قطعه اش رو گیر میاریم و تا کامل نشده نمایندگی مجوز شماره گذاری ندهد.دیگه چیکار کنیم ؟؟؟! گیر کردیم والا ماشین که نداریم آمدیم اولین بار در زندگی یک تیبا از سایپا بخریم اینم شانس ما ...از طرف یک خانواده عیالوار کارمندی بدون خودرو !!!
اره.راست میگی باید باگرون کردن خودرو جبران بشه باید پوله شو از مردم بگیریم.اره راه حلش همینه.این کارا از قبل برنامه ریزی شده بود این مردم هستن که دارن بی عرض گی ****
همش بازیه
یعنی به نظر اهل فن ،کسری قطعه این ۹۰۰۰۰خودرو در طول این چند ماه پیش آمده یا نه،اگر از قبل بوده ،نا لایقی مدیران را می رساند.