1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام زمان فروش 53 هزار دستگاه از محصولات ایران‌ خودرو + جزئیات

اعلام زمان فروش 53 هزار دستگاه از محصولات ایران‌ خودرو + جزئیات

1 مهر 1397
  • 31

آپدیت در تاریخ 2 مهر 97:

جزئیات پیش فروش جنجالی و جدید محصولات ایران خودرو منتشر شد

پیش فروش 53 هزار دستگاه از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار، از روز سه شنبه سوم مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز و طی شش روز اجرا می شود.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: خودروهای پژو 206 تیپ2 و 206 تیپ 5، پژو405جی ال ایکس ،سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا ،دنا و وانت آریسان در این پیش فروش قابل عرضه است

 اعلام زمان فروش 53 هزار دستگاه از محصولات ایران‌ خودرو + جزئیات

مصطفی خان کرمی با اشاره به شرایط پیش فروش در این طرح یادآور شد: در پیش فروش ویژه این شرکت، جهت جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی وب سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام، کد ملی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به شش گروه تفکیک می شود و در هر روز فقط مشتریان با کد ملی تعیین شده می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

خان کرمی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته،دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد 1 روز سه شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 روز چهارشنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 روز پنج شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 6 و 7 روز شنبه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 روز یکشنبه و کد ملی با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده می توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: ظرفیت پیش فروش محصولات ایران خودرو در این طرح بین روزهای مختلف و کدملی های مختلف تسهیم شده است و اطمینان داده می شود که خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به دیگر محدویت های طرح پیش فروش 53 هزار دستگاه محصولات این شرکت اظهار داشت: : ایران خودرو در این راستا محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه قرار داده است

وی با تاکید بر این که افرادی که در 18 ماه گذشته از ایران خودرو خریداری کرده اند، امکان ثبت نام در این طرح را ندارند، گفت : در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، لیست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت سایپا موفق به ثبت نام شده اند از شرکت سایپا اخذ و امکان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.

خان کرمی متذکر شد: شرکت ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی است و لذا در فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه،اصل ودیعه در زمان تحویل عینا مسترد می گردد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو یادآور شد: در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده است تا لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده اند جهت عموم قابل مشاهده باشد.البته این امکان با حفظ حریم شخصی افراد به صورت نمایش نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی پس از 5 دقیقه از ثبت نام نهایی قابل رویت است.

آپدیت در تاریخ 2 مهر 97:

جزئیات پیش فروش جنجالی و جدید محصولات ایران خودرو منتشر شد

منبع car.ir


نظرات

  • kh kh (2 مهر 1397 ساعت 11:14)

    لعنت خدا بر ایناییکه اینجوری به حال و روز این مردم آوردن

  • سینا سینا (2 مهر 1397 ساعت 10:54)

    دوستان زمان تحویل اش رو حداکثر ۶ ماه در نظر بگیرن باز میشه باهاش کنار اومد ولی یک سال خیلی زیاده !!!!!!؟؟؟
    قیمت روز هم که جای خود داره؟!!! یعنی اگر و تنها اگر قیمت اون موقع پایین تر باشه!!!
    فرض محال که محال نیست:))

  • م م (2 مهر 1397 ساعت 06:46)

    ماشین تحویل شش ماه دوم سال 98 است
    حتما سود مشارکت رو هم کم می کنن مثلا 10% یا 12 %
    قیمت هم که قطعی نیست . فقط این وسط پول مردم رو جمع می کنن . آنوقت با شرایط الان آفتابه بخرن ده برابرش سود می کنن بعد : موقع پرداخت مابقی پول خودرو نقره داغتون می کنن و ببین چه آشغالی تحویل بدن احتمالا تا اون موقع لاستیک هم جزو آپشن ها میشه

  • سید مرتضی سید مرتضی (2 مهر 1397 ساعت 01:29)

    موعد تحویل تا بهمن سال ۹۸ هست. ۹۷ نه . (بله ۹۸)
    مبلغ مابه التفاوت هم به قیمت روز خودرو دریافت میگردد.
    خدا می‌دونه بهمن ۹۸ قیمت خودرو چند باشه
    حالا هی ملت برید ماشین پیش خرید کنید

  • امایکا امایکا (2 مهر 1397 ساعت 00:04)

    جووون ایران‌خودرو ....من از آمریکا اومدم فقط واسه ثبت نام خودرو ایرانی خدا کنه بهم بدن خیلی تو حسرت خودروی ایرانی بودم...خدایا یعنی میشه ب آرزوم برسم....

  • مجتبی مجتبی (1 مهر 1397 ساعت 23:58)

    جون مادراتون نخرید .. آخه کجای دنیا ماشین میخرن با قیمت نامشخص و موعد تحویل یکساله ... مطمئن باشد مثل.... پشیمون میشید از کرده خودتون .... یک ماه با تاکسی برید .. والا من هم دوست دارم یکی از همن لگن ها بخرم ولی به چه قیمتی ؟

  • امیر امیر (1 مهر 1397 ساعت 22:49)

    با سلام خدمت همه عزیزان
    شرکت سایپا ورشکسته شده تا 4 ماه دیگه صداش درمیاد و شرکت ایران خودرو تا 10 ماه دیگه
    هر چند که گفتنش هم تاثیری به حال درک و فهم مردم نداره

  • محسن محسن (1 مهر 1397 ساعت 21:35)

    سلام من ی نیسان بنامم از سال هشتادو پنج هست ایا میتوانم اسم بنویسم. درضمن ی پارس داشتم فروختم و فک پلاک کردم ولی هنوز سند نزدم

  • مصطفی مصطفی (1 مهر 1397 ساعت 19:31)

    لگن فروش زمان ثبت نام چقدر باید پرداخت کنیم؟

  • رامین رامین (1 مهر 1397 ساعت 18:43)

    کار دات آی آر خبرهای فروش رو که حداقل من چک میکنم با تاخیر زیاد میزاره. متاسفاته وضعیت جوریه که ثانیه ها حیاتی شده!!

  • علی علی (1 مهر 1397 ساعت 18:41)

    سلام من دنا پلاس میخام پیش فروش میشه؟؟ کسی میدونه دنا پلاس کی پیش فروش میشه؟؟؟

  • Sh Sh (1 مهر 1397 ساعت 17:02)

    تاریخ تحویلش تو اون دنیاست فاتحه صلوات

  • محمد محمد (1 مهر 1397 ساعت 15:44)

    من 27 سال دارم و ماشین ندارم زن هم نگرفتم و حسرت ماشین میخورم ای کاش اونایی که ماشین دارن نخرن شاید منم یه روز بتونم بخرم .پول ندارم اما اگه شرایط خوب بشه و کار من هم راه بیافته شاید قسطی بتونم بخرم .

  • نیما22 نیما22 (1 مهر 1397 ساعت 15:31)

    ای خدا این مردم چرا اینقدر **** شدن .....این لگن فروشان دیگه باید چه***** به مردم بکنن تا ما مردم بفهمیم

  • حسین حسین (1 مهر 1397 ساعت 14:20)

    روش خوبی است . دست دلالها کوتاه میشه. تشکر

  • مِمِشلی مِمِشلی (1 مهر 1397 ساعت 13:40)

    هیچ امیدی دیگه نیس.هــــــــــــــــــــیچ امیدی!√
    No Hope

  • Reza Reza (1 مهر 1397 ساعت 12:44)

    سلام . با این برنامه خوب و دقیق و منصفانه اگر مشروط به تحویل به موقع و قیمتهای عادلانه باشد. ماشین الحق و الانصاف به دست مصرف کننده واقعی و نیازمند میرسد. دست دلالها و سودجو هایی که این قیمت های کذب را درست کرده اند قطع میشود. و قیمت های واقعی و منصفانه هم در بازار ایجاد میشود.

  • Reza Reza (1 مهر 1397 ساعت 12:33)

    سلام . با این برنامه خوب و دقیق و منصفانه اگر مشروط به تحویل به موقع و قیمتهای عادلانه باشد. ماشین الحق و الانصاف به دست مصرف کننده واقعی و نیازمند میرسد. دست دلالها و سودجو که با ایجاد قیمت های کذب میشوند قطع میشود. و قیمت های واقعی و منصفانه هم در بازار ایجاد میشود.

  • رضا رضا (1 مهر 1397 ساعت 12:28)

    به اسم زن و بچه مینویسند

    وحید وحید (1 مهر 1397 ساعت 14:42)

    من 16 میلیون پول دادن ایران خودرو اس ال ایکس بگیرو برج 1 ماشین تحویل برج 6هست الان که برج 7 هست نه از دعوت نامه خبری هست نه از خودرو ماشین 30 تومنی شده 35 بازم می خوان گرون کنن اگه راس میگن ماشین ما رو بدن نه این که دوباره پیش نویس کنن

  • Reza Reza (1 مهر 1397 ساعت 12:01)

    مسخره ترین پیش فروش تاریخ ! پیش فروشی با تاریخ تحویل یک ساله با قیمت روز و خودروی نامشخص ! پیش فروشی ک قرار بود برای بهبود بازار فروش قطعی ۴۵ روزه باشد !!!

    محسن محسن (1 مهر 1397 ساعت 22:16)

    زمان تحویل را شما از کجا میدونید یک سال است؟صحبتی از زمان تحویل نشده که