1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عرضه رنو مگان RS Trohpy-R با قیمتی بالاتر از S3 + عکس

عرضه رنو مگان RS Trohpy-R با قیمتی بالاتر از S3 + عکس

24 تیر 1398
  • 0

رنو مگان RS Trohpy-R بسیار گران تر از آئودی S3 و بی ام و M140i خواهد بود.

این خودروساز تایید کرده است زمانی که این خودرو اوایل سال آینده عرضه شود قیمتی در حدود 70 هزار دلار خواهد داشت.

تنها 20 دستگاه از این خودرو وارد بازار استرالیا خواهد شد. این خودرو با رنگ سفید و هایلایت های قرمز عرضه شده و به گیربکس دستی مجهز می شود.

هم چنین 100 دستگاه از این خودرو در مدل Trohpy و بدون صندلی های مسابقه ای، رول کیج و کمربند ایمنی چهار نقطه ای R ارائه می شود.

2.jpg

Anouk Poelmann، مدیر اجرایی رنو در استرالیا اظهار داشت: "تمایل بالای مشتریان به مگان RS Trohpy-R نشان می دهد این خودروی ساخت رنو اسپرت چه جایگاهی در خط تولید رنو دارد. مهم است که هر استرالیایی صرف نظر از منطقه زندگی خود این فرصت را دارد تا بخشی از کلوب مگان RS Trohpy-R باشد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این خودرو را به روشی جالب و جدید در بازار عرضه کنیم."

گمان می رود مگان RS Trophy أواخر سال 2019 عرضه شود و Trophy-R در سال 2020 به فروش برسد. هر دوی این مدل ها از موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 223 کیلووات بهره می برند.

این خودرو 130 کیلوگرم سبک تر از Trophy اصلی بدون آپشن است و سیستم تعلیق کاملا بازطراحی شده با دمپرهای Öhlins دارد. این خودرو از تایرهای Potenza S007 بریجستون بهره می برد که اختصاصا برای رنو ساخته شده اند و دارای ساختار ایرودینامیک ارتقا یافته است.

4.jpg

3.jpg



نظرات