1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی محبوب ترین خودروها در فرانسه

معرفی محبوب ترین خودروها در فرانسه

فرانسوی ها چه خودرویی سوار می شوند؟
8 مهر 1398
  • 0

به نظر می‌رسد که مشتریان و شهروندان فرانسوی طبق روال بازه‌های زمانی مختلف در سال‌های قبل، همچنان از خریداری خودروهای وطنی استقبال بی‌نظیری می‌کنند.
فرانسه یکی از مهم ترین و بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می‌رود که میزبان شرکت‌های خودروسازی متعددی همچون رنو، پژو و سیتروئن بوده است و همواره توجه خیل عظیمی از کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

همانطور که در گزارش‌های پیشین نیز به چشم می‌خورد، مشتریان و شهروندان فرانسوی علاقه و تمایل زیادی به خریداری و استفاده از خودروهای وطنی ساخت خودروسازان فرانسوی دارند و همواره آمارهای منتشر شده در خصوص پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای فروخته و عرضه شده در این کشور نشان داده که برندهای فرانسوی در صدر جدول رده بندی پرطرفدارترین خودروها قرار گرفته‌اند.

بر اساس جدول زیر که در وب سایت focus2move آمده است، رنو کلیو (Renault Clio) موفق شده است همچون سال گذشته، رتبه نخست را در جدول پرفروش‌ترین خودروهای عرضه شده در فرانسه در اوت 2019 میلادی کسب کند.

بعد از آن خودروی پژو 208 با حفظ سمت نسبت به سال قبل، همچنان جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

در این میان، سیتروئن سی3 (Citroen C3) جای خود را با پژو 3008 در مدت مشابه سال 2018 عوض کرده و در جایگاه سوم ایستاده و رقیب خود را یک پله تنزل داده است.

داسیا ساندرو (Dacia Sandero) و رنو کپچر (Renault Captur) نیز به همین منوال، جای خود را در مقایسه با رتبه‌های سال گذشته خود جابجا کرده و ساندرو توانسته است از رقیب خود پیشی گرفته و در مقام پنجم این جدول جای بگیرد.

پژو 2008 و پژو 308 اما در همان رتبه‌های سال قبل خود باقی ماندند و به ترتیب در جایگاه هفتم و هشتم این جدول رده بندی قرار گرفتند.

سیتروئن سی3 ایرکراس (Citroen C3 Aircross) در این میان، با عملکرد موفقیت آمیز و تفاوت فاحشی نسبت به رتبه خود در مدت مشابه سال 2018، توانست از رتبه 13 به نهم جدول برسد و یک رشد 19.1 درصدی را برای خود رقم بزند.

داسیا داستر (Dacia Duster) نیز از جایگاه نهم در اوت 2018، به جایگاه دهم جدول پرفروش‌ترین خودروهای عرضه شده در فرانسه در اوت 2019 تنزل پیدا کرده است.

لیست ۱۰ خودروی پرفروش فرانسه.jpg

منبع ایسنا


نظرات