درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
آقای نویسنده ی محترم این خبر یا آقای محترمی که تیتر خبر رو نوشتن بهتره یه تحقیق در مورد موتور پژو پارس معمولی (سال) و دوگانه سوز و سایر مشخصات فنی در مقایسه با 405 جی ال ایکس انجام بدن یکم هم به ظاهر 405 اس ال ایکس دقت کنن و نتایج بدست آمده رو با عزیزان ایرانخودرو هم درمیون بذارن بعد چنین تیتر و خبری رو منتشر کنن.
پارس غیر اتاق و چراغاش چه فرقی با 405 داره...ای خدااا
پخ همون پخه.
کنسروی یا فله ای نداره که پخ ...پخه
خودروی که قرار باشه بوق و
زه و رادیو پخش براش به عنوان اپشن تلقی بشه همون بهتر که تولید نشه بهتره اونم به قیمت خون اونی که میخواددپ به روش خیر سرمون ادعایمان میشه که که خودمون داریم تولید میکنیم همین چند سال پیش با همین پول پژو نتوانستیم خودروی شاسی بلند سوار بشیم
واقعا به کجا داریم میایم......
،ا
اینجا گفته 405glx از مدار خارج شده. یعنی فقط موتور XU7 اون هم در 405 از مدار خارج شده!!! و این موتور در سمند و پارس هنوز وجود داره!!! لطفا برید آمار ثبت نام ایران خودرو در فروش فوق العاده و یمساله را مطالعه کنید.در ضمن 405 با موتور TU5 تولیدش حالا حالاها ادامه داره.
عجب دروغی. شاید فردا دوباره پایه گازسوزشو تولید کنن. البته که قطعاتش برای خودروهای دیگه استفاده میشه
چه ژستی هم گرفتن!!!باید بیست سال پیش این عزا رو میگرفتن ...وقتی موتور پیکان رو هنوزم رو وانت آریسان استفاده میکنن موتور 405 هم با سیستم تعلیق و فرمان و شاسی ...پایه همه محصولاتشون 405 و 206 هست فقط پالونشو عوض میکنید.....
جدا دست انداختین یا صنعتی مصرف می کین خوب لا مصب پارس هم کلا ۴۰۵ هست اجزای مشترک در سمند دارد کجا اخرین بود