1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. افزایش دو برابری قیمت خودروهای شاسی بلند «SWM» در ایران

افزایش دو برابری قیمت خودروهای شاسی بلند «SWM» در ایران

25 تیر 1399
  • 3

 

این شرکت چندی پیش با انتشار اطلاعیه شرایط فروش خودروهای SWM ویژه تیرماه را اعلام کرد. نکته قابل‌توجه در این‌باره افزایش قابل‌توجه قیمت خودروهای G01 و G01F است. 

شرکت سیف‌خودرو با معرفی برند جدید SWM قصد دارد علاوه‌بر سهم‌خواهی از بازار، تعهدات معوقه خود را درخصوص تحویل خودروهای بیسو جبران کند. از این‌رو به‌تازگی محصول جدید این شرکت با نام SWM G01 به صورت محدود تحویل مشتریان و راهی خیابان‌ها شده است. 

اما این شرکت چندی پیش با انتشار اطلاعیه شرایط فروش خودروهای SWM ویژه تیرماه را اعلام کرد. نکته قابل‌توجه در این‌باره افزایش قابل‌توجه قیمت خودروهای G01 و G01F است. 

بر این اساس قیمت نقدی G01 با موعد تحویل مرداد ماه 580 میلیون تومان و قیمت نقدی G01F با موعد تحویل شهریور ماه 650 میلیون تومان اعلام شده، این در حالی است که قیمت این خودروها در خردادماه 99 به ترتیب 310 و 350 میلیون تومان اعلام شده بود. 

حال باید دید که مسئولان این شرکت باتوجه به شرایط کنونی بازار چه تدابیری را برای سهم‌خواهی محصولات جدید خود خواهند اندیشید و چه تصمیماتی برای تثبیت وضعیت محصولات نه‌چندان مطرح خود اتخاذ می‌کنند.

 

 

 

 

 



نظرات

  • چکار داری چکار داری (27 تیر 1399 ساعت 13:36)

    سیفون خودرو

  • غلامرضا اوراضی زاده غلامرضا اوراضی زاده (26 تیر 1399 ساعت 00:58)

    سلام درخصوص خودروی swm خواستم بگم اطلاعاتتون کاملا غلطه چون قیمت این خودرو در خرداد ۹۹ تیپ g01f به مبلغ ۵۵۰ میلیون بود که الان شده ۶۵۰ میلیون از شما که یه سایت تقریبا معتبر هستین بعیده که بودن اطلاعات اخبار کذب بدین بیرون البته کل این مملکت همین جوری شده عزیز

  • محمد محمد (25 تیر 1399 ساعت 10:19)

    شهر که بی صاحاب باشه قورباغه هفت تیر میکشه
    اولش چون برند ناشناخته ای بود با یه قیمت وسوسه انگیز پیش فروش میزارن بعد که ماهی کرمو خورد غلاب رو (قیمت) رو میکشن بالا هیچکس هم پیگیر نیست خیلی هم شانس بیاری فوقش می کنن قیمت هارو 600 میلیون
    حالا شما 600 میلیون بده اینو بخر فردا که به خاطر یه دستگیره 2 ماه الاف شدی اون موقع ببر تو بازار ازاد 500 بفرش زیبا نیست ....
    بهش میگن سود مشارکت :)