1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. پایان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو + لیست برندگان

پایان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو + لیست برندگان

14 آبان 1399
  • 0

 

قرعه کشی ششمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت انجام شد.

نتایج قرعه کشی در اسرع وقت و پس از تایید نهادهای ناظر، در سایت فروش ایران خودرو قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق ارسال پیامک برای ۹ هزار پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

منتخبان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه کامل سه محصول 206 تیپ 2، پژو پارس سال وسمند LX عرضه شده در این طرح،‌ طبق بخش نامه اقدام کنند.

گفتنی است،۵۰ درصد از تعداد منتخبان نیز به عنوان فهرست ذخیره درنظر گرفته شده و در صورت عدم واریز وجه توسط هر یک از متقاضیان اصلی،‌ از نفرات این فهرست جایگزین خواهند شد.

امروز چهارشنبه ۱۴ آبان با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد. در مجموع ۳,۶۴۸,۲۴۳ نفر در این مرحله از قرعه کشی ثبت نام کرده اند که ۹۰۰۰ ظرفیت و ۴۵۰۰ رزرو در نظر گرفته شده است.

به روز رسانی:

اسامی برندگان توسط ایران خودرو منتشر شد و شرکت کنندگان در این طرح می‎توانند با مراجعه به پورتال ثبت‎ نام ایران‎خودرو از وضعیت خود در قرعه‎کشی مطلع شوند.

 

 



نظرات