1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. با تویوتا C-HRجدید آشنا شوید

با تویوتا C-HRجدید آشنا شوید

آشنایی با تویوتا C-HRجدید + تصاویر
23 آبان 1399
  • 0

Toyota-C-HR_GR_Sport-2021-1600-07.jpgکراس اور کوچک محبوب ترین خودروساز ژاپن بروز رسانی شد، تویوتا در طراحی نسخه جدید خودرو محبوب خود یعنی C-HR از خطوط دینامیکی بیشتر برای افزودن جذابیت ظاهری به آن استفاده کرده است.

 پیش از این تغییرات ظاهری جدید در مدل خودروی یاریس نیز استفاده شده بود. خودرو سی اچ آر جدید دارای چراغ های مه شکن جدید و تغییر چراغ جلو بوده است. با هدف اسپرت تر شدن ظاهر این مدل، پنجره جلوی خودرو بزرگ تر شده و از تریم مشکی رنگ استفاده شده است. 

Toyota-C-HR_GR_Sport-2021-1600-01.jpg

تویوتا هم چنین با هدف آنچه که آن را بهبود کارایی بدنه و فرمان پذیری خودرو خوانده است، تایرهای ۱۹ اینچی را جایگزین تایرهای قبلی کرده است. هم چنین ارتفاع فنرهای جلو و عقب خودرو نسبت به مدل های قبلی به ترتیب ۱۰ و ۱۵ درصد افزایش یافته است تا شوک های ارتفاع و دست انداز در طول مسیر را کاهش دهد. 

برای خریداران امکان انتخاب بین هشت رنگ جدید فراهم شده است که از جمله آن ها می توان به خاکستری و خاکستری مشکی اشاره کرد. در نمای داخلی نیز از رنگ های قرمز و خاکستری استفاده شده و چرم داخلی نیز در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه خواهد شد. به مانند نسخه های قبلی، خودرو به گرمکن مجهز هم در جلو و هم در عقب مجهز و نمایشگرهای ال سی دی نیز با ال ای دی جایگزین شده اند. 

Toyota-C-HR_GR_Sport-2021-1600-09.jpg

طبق اعلام تویوتا، خودروی سی اچ ار به مانند قبل به صورت هیبریدی خواهد بود اما موتور آن در دو نسخه ۱.۸ لیتری و ۲.۰ لیتری تولید و نصب خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت نهایی مدل جدید سی اچ آر منتشر نشده و احتمالا تا اوایل سال اینده طول خواهد کشید تا قیمت گذاری نهایی آن انجام شود. خودروی سی اچ آر در حال حاضر قیمتی بین ۲۱ هزار و ۴۴۵ دلار تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار در بازارها موجود است.

منبع ایسنا


نظرات