درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
با درود
متاسفانه مسئولین 85 میلیون ایرانی رو فدای این دو تا کارخونه کردن که بعد از این همه سال نتونستن حتی یک خودرو بدرد بخور وطنی در خور و شایسته ایرانی ارائه بدن از طرفی تعداد کشته و مصدومینی که در هر سال بابت خودرو های بی کیفیت آنها داریم از تعداد شاغلین دو تا کارخونه بیشتره بابا ما خودرو وطنی که صد سال باید کار کنی تا پولش و بتونی پس انداز کنی نخوایم کی و باید ببینیم امیدوارم به بزرگی خدا روزی برسه که تمام این قصور و ناخدمتی ها در دادگاه مورد بررسی و به سزای اعمالشون برسن
آزادسازی خودرو با مجموع عوارض و هزینه ها واردات زیر 15% باید صورت گیرد، بخصوص دست دوم، تا رقابت منصضفانه انجام و موجب انگیزه در داخل شود، وگرنه این روند تولید کم و دلالی مردم همچنان درتنگنا و اذیت نگه میدارد/ بارها و حداقل از 15 سال پیش در نت و در سالیتهای مختلف افراد گفتند- در همه کشورهای توسعه یافته- یک پلتفروم خوب را انتخاب و از روی آن انواع سواری و هاچ بک و پیکاب و وانت ساخته اند در تیراژ میلیونی/
گفتین در حالی کشور در تحریم است و قطعه سازها در مزیقه تجهیز و منابع مالی/
بایست نیاز کشور به خودروی ارزان اقتصادی تامین شود، دیدی به بهانه های ساده انگارانه محیط زیستیف خودرو یپیکان بخصوص وانتش و حتی پراید حذف کردند و جایگزینی نکردند/
الانم اگر عرق ملی و مردم دوستی بود، بایست همین مدل فیس لیف پراید مثلا ساینا در مدلهای سواری و وانت روی خط تولید بجای این همه مدل کم تولید جایگزین و ساینا اقتصادی با قیمت حتی زیر 50 ملیون تومان با تیراژ دو میلیون سالانه تولید کنند، تا نیاز اقشار کم درامد برطرف شود، سود باید از تیراژ بالا باشد مثل همه دنیا سود 5 الی 10 درصد برای تولید کننده است.
خدا ریشتونو خشک کنه ک خون مردمو تو شیشه کردید مثل کنه و زالو افتادید ب جون این مملکت.ایشالا تاوان این حقه بازی هارو تو همین دنیا پس میدید.
با سلام
به کلیه مدیران بی وجدان ایران خودرو
سوالی دارم انهم این که شما چطور دست دلال را قطع می کنید تا عدالت قرعه کشی به نفع مردم باشد دلال هایی را شنیدم که برای این که کارت ملی ضعفا را بگیرند پولی داده اند تا به اسم انها ماشین خارج کنند و گفته اند با اطمینان برنده می شود بعد اینکه آیا سلامت قرعه کشی به این نیست که افرادی خارج از گروه ایران خودرو(مدیران سودجو و منفعت طلب)قرعه کشی را نظارت کنند که حداقل به مردم هم چیزی برسد سوما چرا اسامی برنده شده با اسم وفامیل و محل شهر گفته نمی شود من خودم نه بار شرکت کردم و برنده نشدم ولی نمیدانم وقتی برندگان از پیش تعیین شده است و بایستی ماشین ها از یک کارخانه دولتی توسط دلالهاو قماشته های ایران خودرو به چند برابر به این مردم بدبخت فروش برود چرا مردم را عین خودتان احمق فرض می کنید بیوجدانها الکی قرعه کشی را برگزار می کنید خدا برکت را از سفره هایتان جمع کند
محض اطلاع مسئولین ایرانخودروم گم فروش غلط وقرعه کشی غلط عدم مدیریت صحیح باعث شده خودروفقط بدست دلال های سودجوبرسددلالی م شناسم بساز بفروشه ساختمانه دوتاماشین بنام خودش وخانمش گرفته پارس معمولی من زنگزدم بهش ،گفت دوتاش هم می فروشم هرکدوم230میلیون ***** برسر این مدیران ***** نالایق و ***** کارتوهرماشین صدوچن میلیون سود میکنه اون موقع من مصرف کننده واقعی هستم یک ماشین برای خانواده 4نفری مخام دوساله نیمیتونم بگیرم.
سلام من در مرحله هفتم برنده شدم ماشین گفتن حداکثر 3 ماه، بنظرتون زودتر میاد
سلام
به امید خدا زودتر گیرت میاد
به شرطی که
بری احراز سکونت بگیری و بدی ایران خودرو تا برات ثبت کنه
موفق باشی یاعلی
نه اصلا
منتظر زودتر تحویل دادن نباشین..
من برنده مرحله پنجمم هنوز ندادن
پخش زنده ممنوع است،چون به هرکس که دلتون خواست خودرو میدهید،چون قرار نییست به مردم عادی خودرویی تعلق گیرد،چون اسامی برندگان تز قبل تعیین شده ایت،چون دیگه از ارگانها وادارات چیزی زیاد نمیاد که به مردم عادی برسه،وهزاران چون دیگر......
اول برادریتون و ثابت کنین بعد .....
قرعه کشی مرحله چهار و پنج و بدین بعد حرف از اینا بزنین
بابا توروخدا مردم و سر کار نزارین گناه دارن